וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: ג'ייקובן בראון חוזר לירושלים עם הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 17:46

המחזור ה-16 בליגת העל (21:15): אחרי שהדיח אותה ברבע גמר גביע המדינה יגיע הגארד עם הפועל תל אביב למשחק השלמה נגד מוליכת הטבלה שרוצה לבנות על המומנטום מהניצחון על הרצליה כדי לפתוח פער על יריבותיה

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב/אור שקדי

ליגת העל בכדורסל תימשך מחר (חמישי, 21:15) במשחק השלמה ממסגרת המחזור ה-16 בו תארח הפועל ירושלים את הפועל תל אביב. שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, ירושלים גברה על הפועל תל אביב בליגה בדרייב אין והפועל תל אביב גמלה לה עם ניצחון ברבע גמר גביע המדינה באותו אולם. ירושלים מוליכה את טבלת ליגת העל עם 12 ניצחונות ו-5 הפסדים, הפועל תל אביב מדורגת חמישית עם 10 ניצחונות ו-7 הפסדים.

הנתונים: הפועל תל אביב ניצחה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים בירושלים במסגרת הליגה, בעוד לפני כן היא עמדה על רצף של 12 הפסדי חוץ להפועל ירושלים בכל המסגרות, 10 מהם באולם החדש בבירה ועוד שניים במלחה. מאז עונת 17/18, רק שלושה מתוך 11 המפגשים בין האדומות בעונה הרגילה הסתיימו בניצחון של הקבוצה המארחת.

במרכז ההתמודדות: ג'ייקובן בראון. מי שהיה השחקן האהוב ביותר בירושלים חוזר לראשונה במדי הפועל תל אביב אחרי שכבר הדיח את האקסית שלו בגביע המדינה.

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון זורק מול הפועל ירושלים. קובי אליהו
הדיח את ירושלים מהגביע. ינצח אותה גם בליגה? ג'ייקובן בראון/קובי אליהו

בכמה מילים: הניצחון הדרמטי על בני הרצליה קיבע את מקומה של הפועל ירושלים בראשות הטבלה, אך הקבוצה מהבירה יודעת שהיא חייבת לעבור עוד מבחן כדי לפתוח פער על הדולקות אחריה. בירושלים קיבלו במשחק נגד הרצליה הצגה גדולה של ג'יילן אדאמס, ועם הגארדים הרבים שעומדים כעת לרשותו של יותם הלפרין הוא יכול להיות רגוע על תרומה בעמדה הזאת. בהפועל תל אביב מגיעים אחרי הניצחון על נס ציונה כששלושת הזרים המובילים של הקבוצה הצטיינו. בקבוצה של דני פרנקו יודעים שהם צריכים להשיג שני ניצחונות כדי להבטיח את מקומם בבית העליון בתום הסיבוב השני, וינסו להשיג את הראשון בארנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully