וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסקוניה הפתיעה את אנאדולו, המשבר של ריאל מדריד נמשך

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 0:20

וייד בולדווין קלע 20 והוליך את הבאסקים ל-74:87 על אלופת היורוליג. הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות לספרדים, 65:62 לכוכב האדום

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

שני משחקי השלמה נערכו ביורוליג הערב (שלישי), ובראשון שבהם הכוכב האדום בלגרד העמיקה את המשבר של ריאל מדריד עם 62:65. במשחק השני אלופת המפעל אנאדולו אפס הפסידה 87:74 לבאסקוניה, שלא מרימה ידיים.

שחקן הכוכב האדום בלגרד ניקולה איבנוביץ'. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ניצחון מרשים לאדומים. איבנוביץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הכוכב האדום בלגרד - ריאל מדריד 62:65

הקבוצה מבירת ספרד רצתה לקטוע רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות, אך במקום זאת ראתה את יריבתה מתאוששת מההפסד לפרטיזן בלגרד בדרבי ומחברת ניצחון שלישי ברציפות ביורוליג, רגע לפני שהיא פוגשת את מכבי תל אביב. הסרבים הובילו 28:35 בהפסקה, אך ריאל הצליחה לצמצם את הפיגור לנקודה עם סיום הרבע השלישי, בו עצרה את יריבתה על שמונה נקודות בלבד. נייט וולטרס העלה את האדומים ל-50:57, אך האורחת צמצמה עם שתי שלשות רצופות. שש נקודות רצופות של דיאן דבידובאץ קבעו 56:63, וגם שתי שלשות מאוחרות של סרחיו יול לא הספיקו. דבידובאץ וניקולה איבונוביץ' הובילו את המנצחת עם 13 נקודות כ"א, יול בלט עם 20 מנגד.

עוד בוואלה!

12 נקודות לים מדר, פרטיזן בלגרד הובסה בליטא

לכתבה המלאה
שחקן באסקוניה וייד בולדווין. Roberto Finizio, GettyImages
עוד הופעה נהדרת שלו. בולדווין/GettyImages, Roberto Finizio

באסקוניה - אנאדולו אפס 74:87

הבאסקים שהגיעו עם שמונה הפסדים רצופים באמתחתם הפתיעו את האלופה הלא יציבה וסיבכו אותם בכל הנוגע למאבק על המקום בפלייאוף. הכל נראה טוב מבחינת הקבוצה של ארגין עתמאן במחצית הראשונה, אותה היא סיימה ביתרון 36:43, אך במחצית השנייה רק קבוצה אחת הייתה על הפרקט, וזו באסקוניה. המארחת ניצחה גם הרבע השלישי וגם הרבע הרביעי בתוצאה 15:26, כלומר 30:52 במחצית שנייה חד צדדית. וייד בולדווין הוליך את קלעי המנצחת עם 20 נקודות להן הוסיף 11 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, בעוד סימונה פונטקיו תרם 15. בצד השני 23 של מיציץ' ו-21 של לארקין לא עזרו לאנאדולו, שמפסידה לאחר שני ניצחונות רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully