וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון רוג'רס נשאר בגרין ביי עם חוזה עתק, ראסל ווילסון עובר לדנבר

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 21:39

רוג'רס בן ה-38 סיכם עם הפאקרס על החוזה הגדול בתולדות הליגה: 200 מיליון דולר לארבע שנים. ווילסון עוזב את סיאטל בטרייד היסטורי

שחקן גרין ביי פאקרס ארון רוג'רס. Quinn Harris, GettyImages
בשורה לאוהדי גרין ביי. רוג'רס/GettyImages, Quinn Harris

ארון רוג'רס, הקווטרבק של גרין ביי, יישאר בקבוצה ויאריך את חוזהו. על פי דיווחים בארה"ב, רוג'רס והפאקרס סיכמו על חוזה חדש לארבע שנים, שבמהלכן ירוויח 200 מיליון דולר. החוזה הופך את רוג'רס לשחקן עם החוזה הגבוה אי פעם בתולדות ה-NFL.

החוזה מגיע בהפתעה יחסית, לאור העובדה שבמהלך העונה האחרונה הייתה מתיחות בין הקווטרבק להנהלה. היו לא מעט שמועות על עתידו של רוג'רס, כולל האפשרות שיעזוב, אך גם עלתה אופציה שיפרוש ממשחק. כאמור, כעת החוזה החדש שם קץ לספקולציות, והוא צפוי לפרוש במדי הקבוצה שבה רשם שיאים מרשימים.

רוג'רס זכה שנתיים רצוף בתואר ה-MVP, ולא מראה סימני האטה, על אף שהוא כבר בן 38. בגרין ביי מקווים שההחתמה שלו תגרום לכוכב אחר שהתנדנד, דבונטה אדאמס, להחליט להישאר. על פי הדיווחים, ההנהלה השאירה מספיק מקום בתקרת השכר לחוזה גם עבור אדאמס, הווייד רסיבר המצטיין.

רוג'רס זכה לאורך הקריירה ארבע פעמים בתואר ה-MVP, והוא השני בלבד בהיסטוריה שזוכה בתואר האישי יותר משלוש פעמים (פייטון מאנינג, חמש פעמים).

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. Elaine Thompson, AP
ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס/AP, Elaine Thompson

* ב-ESPN זה כבר מוגדר כ"אחד הטריידים הדרמטיים בתולדות ה-NFL": דנבר מצרפת מסיאטל את הקווטרבק ראסל ווילסון. תמורתו הברונקוס שולחים לסיאטל את הקווטרבק דרו לוק, את שלבי האריס ועוד מספר בחירות דראפט. דנבר מקבלת כאמור קווטרבק "בכיר", לראשונה מאז שאיבדה את פייטון מאנינג, ואילו סיאטל מקבלת בסיס לבנייה של קבוצה חדשה, בלי הכוכב שהוליך אותה לזכייתה היחידה שלה בסופרבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully