וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קביליו יפו עלתה לפסגה עם 0:7 בדרום, טבריה בורחת בצפון

בית יעקב וגבאי הבקיעו שלושער בחגיגה על אשקלון, ירמיהו חולון הובסה ואיבדה את הפסגה, כפר שלם ניצחה בדקה ה-97. המוליכה בליגה א' צפון רמסה 0:6 את איכסל

המחזור ה-27 בליגה א' נערך היום (שלישי) במלואו, כך ש-18 משחקים ייערכו לאורך היום בליגה השלישית. במוקד, עירוני טבריה כבר הביסה 0:6 בחוץ את הפועל איכסל וכך הגדילה את יתרונה בפסגה בצפון, ואילו בדרום הובסה המוליכה ירמיהו חולון, שלושה ימים בלבד לפני שתארח את מכבי יפו.

ליגה א' דרום

המוליכה ערב המחזור, ירמיהו חולון, התדרדרה למקום השלישי בטבלה, וזאת אחרי שהובסה בביתה 3:0 על ידי הפועל אזור. מולאט גברה השלים צמד ברבע השעה הראשונה, אביב הנגבי הבקיע שער נוספת עבור האורחים מאזור בדקה ה-66 והבטיח לאזור את הנקודות הקריטיות למאבקי התחתית.

מי שפספסה הזדמנות לעלות לפחות זמנית לפסגת ליגה א' דרום היא שמשון כפר קאסם, שלמרות שער מוקדם של אליאור סיידר נפרדה מבני לוד ב-1:1, לא ניצלה את המומנטום מהניצחון על כפר שלם בסוף השבוע והיא עם 54 נקודות לאחר 27 מחזורים.

הפועל כפר שלם ניצלה הזדמנות כדי לעלות זמנית לפסגה אחרי שגברה 2:3 על הפועל מרמורק. יונתן טפר הבקיע ראשון לאורחת בדקה ה-16 אך שער עצמי של עומר משאלה כעבור 11 דקות החזיר את כפר שלם למשחק. דייגו ניקולבסקי הדהים שוב את המאחרת בדקה ה-49, אך לאחר שער השוויון של יאיר שפונגין (63), איתי אלקסלסי השלים מהפך עם פנדל בדקה ה-97.

בסיום המחזור, מי שהשתלטה על המקום הראשון זו מכבי קביליו יפו, שהביסה 0:7 את נועלת הטבלה הפועל אשקלון. מתן בית יעקב (37, 56, 68) ודובב גבאי (55, 39 ו-89) הבקיעו שלושער, עומרי כהן (84) הצטרף לחגיגה.

משחקים נוספים:

בני אילת - מכבי יבנה 0:1
מכבי שעריים - עירוני כסייפה 1:0
מ.ס. דימונה - שמשון תל אביב 2:2
בית"ר נורדיה - הפועל בקעת הירדן 0:2

מכבי עירוני אשדוד - מכבי הרצליה (20:45)

אופיר מזרחי, עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
כבש צמד וטבריה ביתרון 13 בפסגה. אופיר מזרחי/מאור אלקסלסי

ליגה א' צפון

המוליכה עירוני טבריה התפוצצה על הפועל איכסל עם 0:6 וברחה עוד יותר בפסגה. רן רול, אופיר מזרחי (צמד), פיראס גנאיים, איציק דנן ומשה בן לולו כבשו והגדילו את היתרון ל-13 נקודות, כי הפועל בועיינה נפרדה ב-2:2 ביתי נגד מ.ס. צעיירי טייבה במפגש בין המדורגת שנייה לשלישית, לשמחתה של מ.ס. טירה שניצחה 1:2 את צעירי כפר כנא והיא כעת במרחק נקודה מטייבה השלישית.

משחקים נוספים:

הפועל מגדל העמק - מכבי טמרה 0:0
הפועל בני פרדיס - הפועל כפר כנא 2:1
הפועל בני ערערה - הפועל בקה אל גרבייה 1:0
הפועל כאוכב - הפועל בני זלפה 2:1
עירוני נשר - הפועל רובי שפירא חיפה 0:4
הפועל הרצליה - מכבי צור שלום 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully