וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי זהבי: "בחרתי להרים את עצמנו מהמצב הלא נעים שנקלענו אליו"

7.3.2022 / 14:00

לכבוד יום האישה הבינלאומי ועל רקע ההתלבטות האם לשוב לישראל, אשתו של ערן זהבי מכריזה בריאיון: "אחרי 6 שנים אנחנו עדיין מטיילים והיד עוד נטויה" ולא שוכחת את פרשת השוד: "בחרנו לא להישאב לתוך זה ולשקוע בדיכאון"

כתבה של שרון דוידוביץ' לקראת המפגש בין ערן זהבי למכבי תל אביב/ספורט1

יום האישה הבינלאומי נחגג מדיי שנה בכדי לציין כבוד ואהבה כלפי נשים לבין ציון ההישגים שלהן בשלל התחומים וגם ללא יום מיוחד, כבר מזמן הבנו שבלי נשים אין חיים, תרתי משמע. מי שעברה שנה מטורפת היא אחת הנשים החזקות שייצא לכם להכיר, שי זהבי. אשתו של כוכבה של פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. לצידו כבר כל כך הרבה שנים, תומכת, מחזקת, מייעצת ומהווה עבורו את הבסיס היציב שכל ספורטאי מצליח זקוק לו - הצליחה במקביל לגרום לעסק הפרטי שלה לנסוק כשהיא חיה מעבר לים, לטפל בשלושה ילדים, לשמור על קשר עם האהובים מישראל וכן, גם לעבור בהצלחה את החוויה המטלטלת של הפריצה לביתם שבאמסטרדם.

איך את חוגגת את יום האישה?

"את יום האישה אני בוחרת דווקא לחגוג עם הגבר שלי בבית קפה בשמש. כן כן, יש שמש באמסטרדם. אני מאמינה שאנחנו הנשים מחזקות את הגברים שלנו והם מחזקים אותנו והשילוב יחד הוא מושלם".

מהי בעינייך אישה חזקה?

"אישה שלא מפחדת לעשות מה שהיא אוהבת והולכת עד הסוף עם החלומות שלה. אישה חזקה היא מי שהולכת עד הסוף בשביל המשפחה שלה ובשביל הדברים שחשובים לה".

שי זהבי. אינסטגרם, אתר רשמי
שי זהבי/אתר רשמי, אינסטגרם

מי האישה הכי משמעותית בחיים שלך?

"ללא ספק אמא שלי - היא הכוח שלי האוויר שלי והלב שלי. האישה הכי טובה שפגשתי ואפגוש בחיי".

מי האישה שאת שואבת ממנה השראה?

"יש הרבה, בעיקר כאלו שקרובות אליי, חברות ומשפחה - הן הנשים האמיתיות ללא פילטרים שמתמודדות עם קשיים יום יומיים וצולחות אותם בהצלחה גדולה".

בתור אחת הנשים החזקות בכדורגל הישראלי ובכלל- את מרגישה שהתעצמת עם השנים?

"ללא ספק השנים עשו לי טוב. התעצמתי כאישה, כאמא וכבת זוג. השנים מביאות איתן קשיים והצלחות ומהכל אנחנו לומדים ומתחזקים, בפן האישי וגם בפן המקצועי".

עוד בוואלה!

בוטאפוגו לא מוותרת על זהבי: "המו"מ עדיין רחוק מלהסתיים"

לכתבה המלאה
שי זהבי. אינסטגרם, אתר רשמי
שי זהבי/אתר רשמי, אינסטגרם

מהרגע שעברתם לחו"ל מיתגת את עצמך חזק בעולם הפיטנס ואורח החיים הבריא, וכיום את בעלת מותג אופנה מצליח - חלמת שזה יקרה?

"אני חושבת שהמעבר לחו"ל נתן לי יותר לראות את עצמי, להבין מה אני אוהבת ומה עושה לי טוב וכך גיליתי שהספורט ואורח החיים הבריא עושים אותי מאושרת והתפתחתי מאוד בתחום הזה. כמובן שעם השנים החלומות גדלו, והחלום הכי גדול היה לפתוח מותג משלי שידבר לכל אוכלוסיית הנשים ולגרום להן להרגיש טוב עם עצמן. אם האמנתי? כן. תמיד האמנתי ולכן גם הצלחתי".

מה היה הדרייב שלך בעשייה?

"הדרייב שלי היה תחושת הסיפוק. לדעת שאני יוצרת משהו שהוא מאה אחוז אני, ותוך כדי התהליך ללמוד כל כך הרבה דברים על עולם הייצור ועולם האופנה. בסוף כמובן שמעבודה כל כך קשה יצא בדיוק מה שחלמתי".

לאן את חולמת להגיע עם ruze?

"החלום שלי הוא ללא ספק להגיע לכל בית בארץ ובעולם. אולי נשמע קצת מוזר עכשיו אבל אני אחת שמאמינה בעבודה קשה ואם אעבוד מספיק קשה זה יקרה".

בתור אמא לתאומות, איך את מחנכת את הבנות שלכם להיות עצמאיות וחזקות?

"לשמחתי, דור וגיל נולדו חזקות. ללא ספק החוויות של לטייל בעולם, להכיר תרבויות חדשות, וללמוד שפות יחזקו אותן וייתנו להן הרבה בחיים. מה שנשאר לי כאמא זה ללמד אותן מהי נתינה ומהי אהבת חינם ולדעת שלא הכל ורוד בחיים, אבל איך שאנחנו נחיה את החיים שלנו ככה הם יראו - מה שמשנה זו הגישה. והכי חשוב, תמיד תמיד להסתכל על חצי הכוס המלאה ולראות את הטוב גם כשרע".

שי זהבי. אינסטגרם, אתר רשמי
שי זהבי/אתר רשמי, אינסטגרם

איך את מסכמת את השנה המטורפת שעברה עלייך עם הפריצה והחזרה להולנד?

"אני אסכם את זה בכך שדברים קורים ולא הכל בשליטתנו. רק לנו יש את הכוח לשנות ויש לנו את הכוח לבחור אם אנחנו רוצים להישאב לתוך זה ולשקוע בדיכאון, או להרים את עצמנו ולהגיד תודה שאנחנו שלמים ובריאים. אני בחרתי באופציה של להרים את עצמנו מהמצב הלא נעים שנקלענו אליו, לשדר לילדים שלנו שמחה וטוב ולגרום להם לביטחון מחדש. מה שבעיקר הכי חשוב לי, זה לשמור על אופטימיות ועל בית שמח".

את חיה בחו"ל כבר שנים, ויחד עם זאת דואגת לפתח את עצמך אישית ומקצועית. כמה זה מאתגר?

"ללא ספק לחיות בחו"ל זה מאתגר פי כמה וכמה שיש לי עסק משלי, ועדיין אני לא מתביישת להגיד שקודם כל המשפחה שלי ואז אני. אחרי שלהם יש הכל אני מוצאת את הזמן לעצמי ואין מושלם מזה שאפשר לשלב ולא להזניח אף אחד".

איך זה לחיות מחוץ לישראל עם שלושה ילדים?

"לפני שש שנים יצאנו בפעם הראשונה בתור משפחה מהארץ ונשבענו שזה רק לשנה - לחוויה. אחרי שש שנים אנחנו עדיין מטיילים והיד עוד נטויה. החוויות בתור משפחה, החיבור הזה הוא מטורף ולא הייתי מחליפה את זה בשום דבר אחר בעולם. יש מין שקט כזה שאי אפשר להסביר במילים - יש את המשפחה הגרעינית וכל תשומת הלב אליה וזה בדיוק הדבר שהילדים היו צריכים. לא אגיד שלא היו רגעים קשים, במיוחד בהתחלה כשהילדים היו קטנים והייתי הרבה לבד, אבל זה מאתגר באופן טוב. פתאום את מגלה כמה כוח יש לך וכמה את מסוגלת וזה עושה הרגשה טובה לדעת את זה על עצמך".

הגעגוע לארץ כבר מורגש?

"געגוע תמיד יש ותמיד יהיה, ובגלל זה אנחנו דואגים לבקר די הרבה בארץ ודואגים הרבה לבקר אותנו".

לסיום, מילה לכל הנשים שעוקבות אחרייך ואת מהווה עבורן מודל לחיקוי?

"נשים יקרות ואהובות זכרו תמיד שאתן חשובות! תגשימו את עצמכן! תאהבו את עצמכן, תעריכו את עצמכן ותעשו בשבילכן! יום האישה שמח".

  • עוד באותו נושא:
  • שי זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully