וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה למען נפגעי המלחמה באוקראינה

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 12:22

אוהדי הקבוצה מילאו אתמול את עמדת ההתרמה של המועדון לפני משחק הקבוצה עם ביגוד חם, מוצרים רפואיים ומזון עבור אנשים שאיבדו את ביתם במלחמה. אבי יחיאל: "מקווה שעוד גופים ומועדונים יעשו זאת בקרוב"

אוהדי הפועל פתח תקוה בתרומות לאוקראינה. האתר הרשמי של הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
בגדים חמים ומזון לתינוקות. התרומות של אוהדי הפועל פתח תקוה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל פתח תקוה

הפועל פתח תקוה נרתמה אתמול (שני) למען נפגעי המלחמה באוקראינה. במהלך השבוע האחרון פורסמה לאוהדי הקבוצה קריאה להעברת ציוד עבור אזרחים אוקראינים אשר איבדו את ביתם במהלך המלחמה המתנהלת בימים אלו. בקריאה לאוהדים צוינה רשימת הציוד הדרוש אותה פרסמה שגרירות אוקראינה לציבור.

אוהדי הקבוצה נרתמו מכל הלב למהלך, ורבים מהם הגיעו אתמול למשחק נגד בית"ר תל אביב בת ים עם שקים מלאים בביגוד חם, שמיכות, מוצרי היגיינה, מוצרים רפואיים, מזון יבש, שימורים, חיתולים וטיטולים, תרכובות מזון לתינוקות, צעצועים לילדים ועוד. התרומות יועברו דרך שגרירות אוקראינה בישראל אל הנזקקים באוקראינה. בסך הכל נאספו עשרות רבות של שקים וארגזים המכילים כמאה קילו של ציוד סיוע הומניטרי.

"מעבר לכדורגל על הדשא, הפועל פתח תקוה חרטה על דגלה את החיבור לקהילה וסיוע לנזקקים", אמר מנכ"ל המועדון אבי יחיאל. "לשמחתי, יש לנו אוהדים נהדרים שנרתמו באופן מלא ליוזמה הזאת, ותרמו אתמול כמויות אדירות של מוצרים וציוד. אמנם זו טיפה בים לעומת המצב באוקראינה, אך כל עזרה היא מבורכת ואני מקווה שעוד גופים ומועדונים יעשו זאת בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully