וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במצב נייח: הבעיות שמונעות מבית"ר ירושלים להשיג נקודות

8.3.2022 / 6:53

בית"ר ירושלים של אבוקסיס אמנם התחברה לקבוצה ונראית טוב יותר, אך הבעיות ה"קטנות" שהופיעו לאורך כל העונה ממשיכות למנוע ממנה להשיג נקודות. והאם הקרדיט לירדן שועה נגמר?

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

1.

בבית"ר ירושלים חשו מאוכזבים לאחר ההפסד 3:1 למכבי תל אביב ויצאו בתחושה כי יכלו להוציא נקודה לפחות מהמשחק הזה. יוסי אבוקסיס הפך את אסופת השחקנים של בית"ר לקבוצה, אך הבעיות הקבועות נותרו בעינן. הגול השבועי ממצב נייח, המעברים הלא טובים, חוסר המחץ וקבלת ההחלטות בחלק הקדמי זה משהו שהמאמן יתקשה לתקן עד לסיום העונה. יחד עם זאת, העובדה שפרט למכבי חיפה בשבוע הבא, הוא יפגוש בפלייאוף התחתון יריבות מהליגה שלו, נותנת תקוה שיהיה טוב יותר.

במחצית אמר אבוקסיס לשחקנים: "אתם עומדים טוב, מכבי תל אביב עוד 10 דקות או רבע שעה שלא יילך לה תתחיל להילחץ ונוכל להתחיל ולצאת קדימה". לאנשי בית"ר אמר המאמן בסיום: "הם לא מצאו פתרונות, זרקו את בן חיים מגן ימני, אם לא הטעות הקבועה ממצב נייח אנחנו משתלטים על המשחק".

אבוקסיס לא אהב שמיכאל אוחנה, שהתלונן על פציעה, לא שיחרר כדור לקראת הסיום למקס גרצ'קין, וכמו כן העיר במחצית לרועי הרמן ושחקנים נוספים על החזרה לאחור במקום לצאת קדימה כאשר חוטפים את הכדור. גם שחקנים אמרו בסיום: "עבדנו על הדברים האלה באסיפות השבוע, לא יכול להיות שלא ניישם את הדברים הקטנים האלה, השתפרנו אבל חייבים להביא נקודות".

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. אריאל שלום
עוד משחק לא רע בוזבז. שחקני בית"ר מאוכזבים/אריאל שלום

2.

מקס גרצ'קין אמר בסיום: "תחושות מבאסות, כמו רוב השנה חסר לנו הגרוש ללירה, עשינו 2:1 וחזרנו למשחק. המומנטום היה לטובתנו, היו לנו 10-15 דקות של שליטה בקצב ועוד קצת דיוק היה חסר לנו. במקום 2:2 זה נגמר 3:1. אני מודה לאוהדים שמלווים אותנו ככה, אנחנו כולם רוצים לספק להם אושר, הם השחקן הכי חשוב של המועדון כרגע".

על הלחץ בתחתית: "זה לא נעים להיות בסיטואציה הזאת, במיוחד במועדון גדול כמו בית"ר ירושלים, זה מבאס שמשחק חמישי ברציפות גם סופגים ממצב נייח בזמן שאנחנו עומדים טוב, אולי אם נפסיק לעבוד על זה נפסיק לקבל את הגולים המעצבנים האלה. אני מאמין שנישאר בליגה עם יכולת טובה בפלייאוף".

על המצב באוקראינה: "יש לי משפחה שם, המצב מאוד לא טוב, זה קשה כי הלב איתם ואי אפשר לעזור להם. המשפחה נמצאת בחרקוב, שם גם אני נולדתי, זאת העיר שסופגת הכי הרבה".

על אביאל זרגרי: "הוא מקצוען, ילד בן 19 שמתנהג כמו בן 36, אני חושב שזה ענין של זמן עד שהוא יחזור לעצמו, ישתפר ויהיה אחד הקשרים הטובים שיש לנו בכדורגל.

עוד בוואלה!

אבוקסיס בטוח: "אם היינו משחקים אחרת, הסטירה הייתה יותר קשה"

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. אריאל שלום
העסק לא מתרומם. אבוקסיס/אריאל שלום

3.

יוסי אבוקסיס אימן את ירדן שועה בבני יהודה כאשר השחקן היה עדיין אלמוני יחסית ונלחם על הקריירה שלו. בבית"ר מגלה אבוקסיס שועה אחר. כזה שלא דומה לזה של בני יהודה. זה הרבה מעבר ל-12 משחקים ללא שער או בישול, כל שחקן התקפה על בצורת כל כך ארוכה היה בא למשחקים קודם כל עם מוטיבציית שיא לתת את הגוף והלב כדי להוכיח שהוא ראוי. הקבוצה הרעועה שנבנתה בבית וגן נותנת לשועה ליהנות מהסיטואציה ולהביא את אבוקסיס למצב שהוא מהמר עליו בתקווה שמתישהו הוא ייכנס לעניינים.

אך צריך לומר את האמת: עם שועה בית"ר נראית כאילו היא משחקת ב-10 שחקנים, הוא כמעט ולא תורם בשום אספקט לקבוצה שנלחמת על חייה, פשוט נראה כאחד שלא מודע למצב הקבוצה ומה נדרש ממנו להביא למשחקים וזה הרבה מעבר למספרים. לא מן הנמנע שהקרדיט של שועה בהרכב הסתיים אתמול ונגד מכבי חיפה הוא פשוט יתחיל על הספסל.

שחקן מכבי תל אביב דן גלזר מול שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה. אריאל שלום
איתו זה נראה כאילו בית"ר בעשרה שחקנים. ירדן שועה/אריאל שלום

4.

בשבוע הבא תפגוש בית"ר את מכבי חיפה. המחיר למשחק הוא אחיד, 90 ש"ח כולל עמלה, כאשר בבית"ר מצפים ל-20 אלף צופים. אוהדי מכבי חיפה יקבלו כ-9,000 מקומות ביציע הדרומי. אבוקסיס אמר לקראת המפגש: "אני תמיד מאמין, במיוחד בבית בטדי עם דחיפה של הקהל. גם אתמול כולם ראו 5,000 אוהדים שדוחפים בטירוף, זה אחד הדברים שנותן לי כח ואמונה שנעמוד במשימה. בבית נצטרך לצאת יותר קדימה, לשחק טוב יותר התקפית, אבל עדיין, מכבי חיפה קבוצה חזקה מאוד וזה לא יהיה פשוט".

משחקי מחזור הנעילה של העונה הסדירה

מכבי פתח תקוה - בני סכנין
הפועל חדרה - מכבי תל אביב
בית"ר ירושלים - מכבי חיפה
הפועל נוף הגליל - הפועל באר שבע
הפועל חיפה - הפועל ירושלים
הפועל תל אביב - מכבי נתניה
עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully