וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס בטוח: "אם היינו משחקים אחרת, הסטירה הייתה יותר קשה"

מאמן בית"ר הדף את הביקורת על שיטת המשחק שלו בהפסד 3:1 למכבי תל אביב, ונשאר מתוסכל: "הזוי לספוג בכל משחק גול מקרן"

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים ממשיכה להסתבך. הקבוצה מהבירה ספגה הערב (שני) הפסד נוסף, 3:1 למכבי תל אביב בבלומפילד, ונותרה שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום. סטיפה פריצה (61), ג'ורג'ה יובאנוביץ' (66) ומתן חוזז (90+4) כבשו, ומנגד שער מצמק של ריצ'מונד בואצ'י (70) לא הספיק ליוסי אבוקסיס.

עוד לפני המשחק, תפסה המשטרה זיקוקים ואבוקות בידי אוהדים במהלך צעדה לבלומפילד ובכניסה לשערי היציע ובתוך כך עצרה 3 אוהדים לחקירה בתחנה.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס: "כמובן שאנחנו מרוכזים בבית"ר ובמאבקים שלנו ובי ובקבוצה, שהיא מעל הכול. הכי חשוב זה להשאיר את הקבוצה בליגה. זה מועדון גדול. שיחקנו מול קבוצה מצוינת והצלחנו להתיש אותה במחצית הראשונה וזו הייתה תכנית המשחק. זה משהו הזוי מה שקורה לנו, ספגנו ארבעה שערים מקרנות מאז שאני פה בחמישה משחקים. רצינו להתיש אותם ולהכניס שחקנים רעננים במחצית השנייה, אבל השער בקרן קצת טרף את הקלפים.

"אם אתה משחק מול מכבי תל אביב ומכבי חיפה אתה צריך לשחק הגנתי. אי אפשר לשחק גבוה מול שתי הקבוצות האלה ככה, הן יעשו לנו משולשים. נגד קבוצות אחרות אפשר וצריך ללכת קדימה, אבל נגד שתי הקבוצות האלה ככה צריך לשחק. החשש הוא בכל משחק וכמובן שלרדת ליגה עם מועדון כזה זה קשה מאוד, אבל אנחנו חושבים על דברים טובים. היום היו כמה דקות טובות, אבל במשחקים הקודמים היו לנו הרבה דקות טובות. אם נשחק כך, אני מאמין שנישאר בליגה".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. אריאל שלום
עוד ספיגה "הזויה", עוד הפסד. אבוקסיס/אריאל שלום

לקראת מכבי חיפה אמר אבוקסיס: "אלה שתי הקבוצות בכושר הטוב בארץ. ננסה לכבוש בדרך שלנו. אנחנו לא יכולים לשחק גבוה במשחקים האלה, זו התאבדות, אלה משחקים קשים. הדרך שלנו במחצית הראשונה הייתה לשמור ולעצבן אותם ולהגיע אל המחצית השנייה בלחץ. הייתה לנו הזדמנות טובה בתחילת המחצית השנייה כשמכבי תל אביב התחילה לאבד את הסבלנות. אז הגיע השער מהקרן ומכבי תל אביב קיבלה שוב ביטחון. הקבוצה הזו הרבה יותר טובה מאיתנו, אבל לא באנו להפסיד בכבוד, באנו לנסות להוציא נקודה בדרך שלנו כי בדרך אחרת היינו יכולים לחטוף סטירה".

על מאבקי התחתית: "כל הקבוצות יכולות לנצח אחת את השנייה, לכולן יש שחקנים טובים מאוד. נצטרך להביא את היכולות שלנו. לנו יש את הקהל שלנו שידחוף אותנו בפלייאוף. המטרה שלנו היא להישאר בליגה, זו המטרה. אנחנו חושבים רק דברים חיוביים. אנחנו די יציבים, אבל אנחנו סופגים הרבה ממצבים נייחים. אנחנו מדברים על זה הרבה וסופגים, נצטרך להיות הרבה יותר טובים מבחינה התקפית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully