וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "עדיין רחוקים מלהבטיח את המקום השישי"

7.3.2022 / 22:04

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה אחרי הניצחון על עירוני נס ציונה אך יודע שהדרך לבית העליון ארוכה: "חוזרים למשחקים כמו בגביע, ירושלים והרצליה". ליאור ליובין מאוכזב: "היינו צריכים לשחק יותר חזק"

הפועל תל אביב עשתה הערב (שני) צעד משמעותי לעבר הפליאוף העליון כשגברה בבית 83:99 על עירוני נס ציונה. האדומים עלו ל-10 ניצחונות מ-17 משחקים, והם רחוקים שני ניצחונות מהבטחת המקום בין שש הראשונות בתום העונה הסדירה.

משחק ההתקפה של הפועל זרם לאורך כל 40 הדקות, כשהקבוצה מוסרת לא פחות מ-29 אסיסטים, מתוכם 16 של ג'ייקובן בראון, אחד פחות משיא כל הזמנים בליגת העל, 9 לג'יי פי טוקוטו שהוסיף 11 ריבאונדים ו-15 נקודות. את עיקר ההוצאה לפועל עשה ג'יימס יאנג עם 32 נקודות ו-11 ריבאונדים שתורגמו למדד 41.

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"אנחנו לפני רצף קשה של משחקים". פרנקו/דני מרון

"חזרנו אחרי שבועיים של פגרה ולא ידענו איך נבוא. החבר'ה היו בנבחרת, ג'ייקובן היה בארצות הברית, ולא עשינו משחק אימון. קיוותי שנהיה אגרסיביים בהתחלה, חשבתי שייקח זמן להכנס התקפית למשחק. אני שמח שאחרי רבע ראשון הגנתי לא טוב שלנו הידקנו את ההגנה, שמרנו מהרבע השני כמו ששמרנו עד היום, הכרחנו איבודי כדור, חתכנו קווי מסירה", סיכם דני פרנקו את המשחק.

המאמן התייחס למטרה של האדומים: "אנחנו לפני רצף קשה של משחקים, קבוצות באות לדרייב אין ונותנות יותר. אנחנו משחקים נגד קבוצות שמעלינו בטבלה, אנחנו רחוקים מלהבטיח את המקום השישי בטבלה, הדרך שלנו לשם תהיה קשה. עכשיו אנחנו בחזרה לפיינל פור הגביע, ירושלים והרצליה, נשתדל להכין את עצמנו כמו שצריך למשחק נגד שתיים מהקבוצות היותר טובות בליגה".

בצד המפסיד, עירוני נס ציונה לא תהיה בבית העליון ככל הנראה, והקבוצה יצאה מאוכזבת מאוד מההופעה שלה בתל אביב. "מפריע לי הפן ההגנתי, הסלים הקלים, הלייאפים, צריך לעשות משחק מושלם כדי לנצח את הפועל בבי, והיינו רחוקים מההיבט הזה בהגנה, לאפשר 99 נקודות זה יותר מדי", אמר אחרי המשחק המאמן ליאור ליובין, "בחודש וחצי האחרונים עשינו שלושה משחקי ליגה, אנחנו בלופ כזה, באנו עם רוח טובה אחרי באר שבע, רצינו את זה, אבל היינו צריכים לשחק יותר חזק. אנחנו צריכים להיות יותר טובים ולשחק הגנה יותר טובה, אם נשמור ככה נגד כל יריבה אנחנו לא נוכל לנצח. המיקום פחות חשוב ומעניין אותי עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully