וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות קעקוע של מראדונה: עיתונאי וצלם חולצו ממעצר באוקראינה

אפקט "יד האלוהים": אחרי חקירות קשות במדינה מוכת המלחמה, הקעקוע על רגלו של הצלם הארגנטינאי הפיג את המתח בתחנת המשטרה. "הבנתי שתי מילים שהשוטר אמר - מסי ומראדונה"

תקציר: ריבר פלייט - פטרונטו 1:4 (חוליאן אלברס כובש שלושער)/ספורט1

"יד האלוהים" של דייגו מראדונה ממשיכה להשפיע - גם שנה וחצי אחרי מותו של הכדורגלן הארגנטינאי האגדי. העיתונאי הצ'יליאני דניאל מטאמאלה נשלח לאוקראינה כדי לסקר את המלחמה מהשטח, וסיפר כיצד קעקוע של מראדונה הציל אותו מהסתבכות.

באחת מנקודות הביקורת, המשטרה החרימה את המסמכים, המצלמות והטלפונים של הצוות ואף הובילה אותם לתחנת המשטרה. "החקירות הראשונות היו קשות. זו מדינה במלחמה והם חושדים במרגלים וחבלנים. האווירה הייתה מתוחה בגלל מכשול השפה", סיפר מטאמאלה, שכבר דמיין כיצד הוא מסתבך באזור מלחמה שרחוק אלפי קילומטרים מהבית.

למזלו של העיתונאי, יחד איתו בצוות היה הצלם הארגנטינאי חואן סבסטיאן סאמודיו. "אחד השוטרים המקומיים ראה את הדרכון הארגנטינאי של הקולגה שלי, ובין כל המילים שאמר באוקראינית, הוא אמר שתי מילים שהצלחתי להבין - מסי ומראדונה".

"ברגע הזה הכל השתנה", אמר מטאמאלה, "הצלם הראה לשוטר שיש לו קעקוע של מראדונה על הרגל, האווירה השתנתה, הם החזירו לנו את הציוד שלנו ובזכות 'יד האלוהים' הצלחנו לצאת מהמצב הזה בלי בעיות. 'יד האלוהים' הצילה אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully