וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדאמס קלע על הבאזר, הפועל ירושלים ניצחה 88:89 את בני הרצליה

כוכב המארחת להט (27) והכריע את קרב הצמרת בארנה. אובסוהאן קלע 24, ריברס קלע 10 בבכורה. דאוסון (19) ובאב (24) בלטו מנגד

הפועל ירושלים שמרה על מקומה בראש הטבלה לאחר שניצחה הערב (שני) 88:89 את בני הרצליה במשחק שנעל את המחזור ה-19 בליגת העל. קרב הצמרת בארנה היה הפכפך מאוד והוכרע בשנייה האחרונה בזכות סל על הבאזר של ג'יילן אדאמס, שיחד עם רטין אובסוהאן היה האיש של יותם הלפרין. בצד השני, כריס באב היה בלתי ניתן לעצירה במחצית הראשונה, שון דאוסון ודי. ג'יי קופר (הופעת בכורה) היו טובים מאוד במחצית השנייה, ובמיוחד בדקות הסיום - אך ירושלים יצאה בסופו של דבר עם הניצחון וגמלה לאורחת מהשרון על ההפסד מהסיבוב הראשון.

קיי. סי. ריברס קלע 10 נקודות באחוזים לא טובים מהשדה (3 מ-10) ולקח 9 ריבאונדים, בעוד בהרצליה בנוסף לקופר גם אלכסנדר זצ'ביץ' ערך את הופעתו הראשונה בקבוצה וקלע 10 נקודות. בריימו נתן הופעה לא רעה גם הוא, אך בבירה יצטרכו לבדוק מה קורה עם שאר שחקני הרוטציה, שסבלו מיום לא טוב והתקשו לבוא לידי ביטוי. הרצליה עם הפסד שני ברציפות.

שחקן הפועל ירושלים ג'יילן אדאמס עם סולימאן בריימו. לירון מולדובן
ניצחון דרמטי וקשה לירושלים. אדאמס עם בריימו/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

הרצליה פתחה טוב, כששלשה משוגעת של כריס באב קבע 7:11 לאורוחת. רטין אובסוהאן היה היחיד שהגיע בשורות המארחת וקלע 16 מתוך 20 הנקודות הראשונות שלה ברבע הראשון. ג'יילן אדאמס, איתי שגב וסולימאן בריימו הצטרפו גם הם והפועל ירושלים ירדה לקראת הרבע השני ביתרון 19:25.

רבע 2:

אובסוהאן המשיך לקלוע ללא החטאה, אך בירושלים אף שחקן לא הצטרף אליו. מנגד, כריס באב להט בעצמו והרצליה נטלה את ההובלה. השחקנים של הלפרין נכנסו מעט לעניינים, כאשר קיי. סי. ריברס עלה להופעת בכורה. עלתה שוב ליתרון, אך כריס באב סחט עבירה בעת שזרק שלשה ודייק שלוש פעמים מהקו כדי לקבוע 43:44 להרצליה במחצית.

שחקן הפועל ירושלים קיי. סי. ריברס מול שחקן בני הרצליה מוריס קמפ. לירון מולדובן
ערך בכורה בירושלים. קיי. סי. ריברס/לירון מולדובן

רבע 3:

האורחת מהשרון הפעילה היטב את זצ'ביץ' בתחילת הרבע הרביעי והגדילה את יתרונה, אך אדאמס ובריימו קלעו ודאגו לשוויון עבור המארחת. הרצליה לא ויתרה ושלשה נוספת העלתה אותה שוב ליתרון, אך השחקנים של הלפרין נכנסו למומנטום טוב מאוד והצליחו ליטול את ההובלה, כשקיי. סי. ריברס קולע סוף סוף נקודות בכורה. בצד השני, קופר לא קלע הרבה אך ניהל היטב את משחק האורחת. 66:69 לירושלים לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

ואן וליט ודאוסון החזירו את היתרון לקבוצה של אהרוני בתחילת הרבע הרביעי. ירושלים שוב הפכה ועלתה ל-71:74, אך חדירה של דאוסון קבעה 74:73 בלבד. אובסוהאן חזר ללהוט, גם אדאמס היה בלתי עציר, אך בצד השני די. ג'יי. קופר קלע שתי שלשות גדולות והרצליה נטלה את ההובלה שוב, 39 שניות לסיום (84:86). ג'יילן אדאמס במהלך של סל ועבירה, החזיר את היתרון למארחת, קופר מצא את דאוסון שהניח עוד שתיים, וזה 87:88 להרצליה, 10 שניות לסיום. ג'יילן אדאמס הצליח לקלוע זריקה קשה בנפילה לאחור על הבאזר וירושלים חגגה ניצחון דרמטי - 88:89.

שחקן בני הרצליה די. ג'יי. קופר. לירון מולדובן
ניהל נהדר את המשחק של האורחת בבכורה וכמעט יצא עם ניצחון. קופר/לירון מולדובן

סטטיסטיקה

קלעו לירושלים: ג'יילן אדאמס 27 נקודות, רטין אובסוהאן 24 ו-5 ריבאונדים, סולימאן בריימו (5 ריב', 5 אסיסטים) 12, קיי. סי. ריברס 10 ו-9 ריב', ווילי וורקמן (8 ריב') וג'ון אגבונו 5 כ"א, אדם אריאל 4, איתי שגב 2 ו-7 ריב'.

קלעו להרצליה: כריס באב 23 נקודות, שון דאוסון 19, אנדי ואן וליט 14, אלכסנדר זצ'ביץ' 10, די. ג'יי. קופר 8 ו-10 אסיסטים, מוריס קמפ ויאיר קרביץ' 6 כ"א, סנדי כהן 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully