וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב דרסה את נס ציונה, גלבוע/גליל גברה על באר שבע

הקבוצה מהעמק השיגה 60:72 חשוב על הדרומיים. יאנג (32), טוקוטו (כמעט טריפל דאבל ובראון) (16 אסיסטים) קבעו 83:89 לפרנקו

שלושה משחקים נועלים הערב (שני) את המחזור ה-19 בליגת העל בכדורסל.הפועל תל אביב עשתה צעד נוסף לעבר הבית העליון כשהביסה את עירוני נס ציונה בהצגה גדולה של ג'יימס יאנג וג'יי. פי. טוקוטו. בקרב תחתית השיגה הפועל גלבוע/גליל ניצחון חשוב על הפועל באר שבע, והתרחקה עד כדי שלושה ניצחונות מהמקום האחרון.

שחקן הפועל גלבוע/גליל סשה קילייה-ג'ונס מול שחקן הפועל חולון מייקל קייזר. אודי ציטיאט
הופעה נהדרת שלו, ניצחון לגלבוע. קיליה ג'ונס/אודי ציטיאט

הפועל גלבוע/גליל - הפועל באר שבע 60:72

בקרב תחתית חשוב יצאו השחקנים של גיא קפלן עם ידם על העליונה והתרחקו עד כדי שלושה ניצחונות ממכבי ראשון לציון שבמקום האחרון. הדרומיים לעומת זאת, עדיין בסכנה מוחשית בכל הנוגע למאבקי התחתית. המארחת פתחה טוב יותר וברחה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, אך באר שבע לא ויתרה ונצמדה במהלך הרבע השני. סאשה קיליה ג'ונס היה טוב מאוד בשורות גלבוע/גליל כשטיוס באטל הציג הופעה נהדרת גם הוא וסייע לחבריו ליטול מחדש את היתרון הדו ספרתי ולצאת עם ניצחון חשוב.

קלעו לגלבוע/גליל: סאשה קיליה ג'ונס 21, טיוס באטל 20, מייקל בריסקר 13, לונדון פראנטס 12, רוני הארל 4, אור קורנליוס 2.

קלעו לבאר שבע: דרק פארדון 16 ו-11 ריבאונדים, טראוויס ווריק 11 ו-8 ריבאונדים, אמיר בל 9, עמית זיס וקודי דמפס 8 כ"א, נטע סגל 6, ג'וניור איטו 2 ו-9 ריבאונדים.

פראנטס, קיליה-ג'ונס ובריסקר פתחו טוב וקלעו את כל 20 הנקודות הראשונות של המארחת, שהוליכה 13:20, 2 וחצי דקות לסיום הרבע הראשון. הגנה קשוחה של המארחת סייעה לה לצאת להתקפות מעבר ולעלות ליתרון דו ספרתי, וירדה לקראת הרבע השני ביתרון 17:26. דרק פארדון וטראוויס ווריק נכנסו לעניינים ברבע השלישי והדרומיים צמצמו עד מינוס 2 בלבד. מהלך נהדר של טיוס באטל הוריד את המארחת ביתרון 38:43.

גלבוע שוב לחצה על הדוושה ברבע השלישי ושוב פתח פער מהאורחת מבירת הנגב. טיוס באטל הלך והשתפר ככל שהתקדם המשחק, כשבצד השני באר שבע נתקעה. 43:56 לקבוצה של גיא קפלן לקראת הרבע המכריע. באר שבע ניסתה לצמק את הפער כדי לנסות להיצמד ואכן קלעה טוב יותר מאשר הרבע השלישי, אך מייקל בריסקר ובמיוחד באטל וקיליה ג'ונס לא נתנו לניצחון לחמוק מבין אצבעותיהם. 60:72 לגלבוע/גליל בסיום.

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון. דני מרון
השווה את שיא האסיסטים שלו. בראון/דני מרון

הפועל תל אביב - עירוני נס ציונה 83:99

האדומים עם ניצחון שני ברציפות, וגם הוא בהפרש דו ספרתי תוך כדי שהם מציגים עליונות ברורה על היריבה - לפחות מהמחצית השנייה. דווקא נס ציונה הייתה זו שפתחה טוב יותר והוליכה במהלך הרבע הראשון אך ג'יימס יאנג להט מהפתיחה ודאג להשאיר את חבריו קרובים. ברבע השלישי התפוצצה המארחת וברחה כבר ליתרון דו ספרתי שרק הלך וצמח. ג'ייקובן בראשון סיים עם 5 נקודות בלבד אך השווה את שיא האסיסטים שלו בישראל (16). ג'יי. פי טוקוטו פלירטט עם טריפל דאבל (15, 10 ו-9) ויאנג סיים מעל כולם עם 32 נקודות ו-11 ריבאונדים.

קלעו להפועל תל אביב: ג'יימס יאנג 32 ו-11 ריבאונדים, ג'יי. פי. טוקוטו (11 ריבאונדים, 9 אסיסטים) 15, ג'וש אוואנס 14 ו-6 ריב', איגור קולשוב 8, לוטן אמסלם ובר טימור 7 כ"א, עידן זלמנסון 6, ג'ייקובן בראון (16 אסיסטים, 7 ריב') וגיל בני 5 כ"א.

קלעו לנס ציונה: טים סוארס 23, פרנק בארטלי 18, סימיסולה שיטו 16 ו-9 ריבאונדים, גולן גוט 9, דיאנטה גארט 5 ו-9 אסיסטים, נמרוד טישמן וליאור קררה 3 כ"א, תומר זלמנסון 2.

נס ציונה פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון בהובלת טים סוארס וגולן גוט, אך ג'יימס יאנג המצוין לא נתן לה לברוח. הרבע הראשון הסתיים ב-23:23. איגור קולשוב עלה היטב מהספסל של דני פרנקו ברבע השני, כאשר גם לוטן אמסלם נתן דקות טובות, והיתרון עבר למארחת. בארטלי ושיטו היו טובים בנס ציונה, אך הפועל תל אביב הייתה זו שהוליכה בסיום המחצית הראשונה - 39:46.

המארחת התפוצצה ברבע הזה וברחה ליתרון דו ספרתי בהובלת יאנג הלוהט. טוקוטו שהחל את המשחק בצורה איטית, נכנס יותר לעניינים והקבוצה של דני פרנקו ירדה לקראת הרבע הרביעי ביתרון 57:76. הרבע האחרון היה גארבג' טיים אחד ארוך, במהלכו שיפרו השחקנים את מספריהם. טוקוטו היה קרוב לטריפל דאבל אך חסר לו אסיסט אחד, בעוד בראון סיים עם 16 אסיסטים והשווה את שיאו בישראל. 83:99 להפועל תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully