וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף שמח לסאגה: זופר אבדיה נשאר בבני הרצליה

7.3.2022 / 15:57

המנהל המקצועי חזר בו מההחלטה לעזוב: "המועדון מתנהל נהדר ולא הייתה לי כוונה לפגוע". אקוניס: "שמחים לשים את העניין מאחורינו"

החגיגות של בני הרצליה אחרי הזכייה בגביע המדינה/צילום ועריכה: לילך וייס

בני הרצליה קיימה הבוקר (שני) פגישה עם זופר אבדיה ובה נקבע סופה השמח של הסאגה: אבדיה ימשיך בתפקידו כמנהל מקצועי. כזכור, בימים האחרונים החליט אבדיה במפתיע על עזיבת המועדון לאור אי שביעות רצונו מההתנהלות לאחר הזכייה בגביע המדינה, אולם בסופו של דבר הוא חזר בו לאחר השיחה עם ראשי הרצליה.

"צר לי אם מישהו נפגע מדבריי", מסר אבדיה בהודעת המועדון. "בני הרצליה מועדון שמתנהל בצורה נהדרת ולא הייתה לי שום כוונה לפגוע באף אחד. הדברים נאמרו בכעס וללא כוונה, כשמבחינה מקצועית, גם ברגעים אלו המשכנו לעבוד בשיתוף פעולה ביחד. אני אוהב את התפקיד בקבוצה, נהנה בו מאוד, הבהרתי זאת להנהלת הקבוצה בפגישתי איתם היום ואין לי שום כוונה לעזוב. אני מודה להנהלה שהבינה וקיבלה זאת ומצפה להמשך העונה בתקווה שנוכל להוסיף עוד רגעים טובים".

שון דאוסון שחקן בני הרצליה עם זופר אבדיה. ברני ארדוב
בסוף הוא נשאר. אבדיה עם שון דאוסון/ברני ארדוב

יו"ר בני הרצליה אלדד אקוניס הוסיף: "גם במשפחות הכי טובות לפעמים יש רגעים שאנשים אומרים דברים שהם לא באמת מתכוונים. זופי הוא בנאדם טוב, חבר, חלק מההצלחה השנה ואנחנו שמחים שאנחנו יכולים לשים את העניין מאחורינו ולהתרכז בכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully