וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב היסטורי: יוקיץ' "הדהים" את חבריו, טייטום היה "פשוט תענוג לצפייה"

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 11:10

ניקולה יוקיץ' הוליך את דנבר לניצחון עם טריפל דאבל ייחודי: "זה פשוט חולה, הוא שחקן מדהים". טייטום הפגיז 54 מול ברוקלין, ואף ביצע מחווה כלפי אירווינג: "בדיוק על רגעים כאלה חלמתי כילד"

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

ניקולה יוקיץ' נותן הצגות באופן די קבוע, אבל עדיין ממשיך להפתיע את חבריו. הלילה הוא ישב על בכיסאו במסיבת העיתונאים אחרי עוד ערב מרשים, כשלפתע חברו לקבוצה מדנבר בונז היילנד נכנס לחדר והחל לצעוק בצורה ברורה: "MVP! MVP! MVP!".

אפשר להבין למה. יוקיץ' הוליך הלילה את הנאגטס ל-130:138 על ניו אורלינס, כשהוא מסיים את המשחק עם 46 נקודות, 12 ריבאונדים, 11 אסיסטים, 4 חסימות ו-3 חטיפות - מספרים שאף שחקן אחר לא הגיע אליהם במשחק אחד בהיסטוריה של ה-NBA מאז החלו לעקוב אחר נתוני חסימות וחטיפות ב-1973-74. ברבע הרביעי ובהארכה בלבד, לג'וקיץ' היו 30 נקודות עם 10 מ-11 מהשדה.

על פי בדיקת ESPN , יוקיץ' הוא השחקן הראשון ב-25 העונות האחרונות עם 30 נקודות או יותר ברבע הרביעי ובהארכה תוך כדי קליעה של 90 אחוז מהשדה. השחקן האחרון שקלע ביעילות שכזו תוך כדי צבירת כל כך הרבה נקודות ברבע רביעי ובהארכה היה קובי בראיינט (33 נקודות ב-84.6 אחוז מול פורטלנד ב-16 במרץ 2007). יוקיץ' גם הצטרף לווילט צ'מברליין, והם השניים היחידים בתולדות ה-NBA עם טריפל דאבל של 45 נקודות בקליעה של 70% או יותר.

"פנומנלי. שונה. הוא פשוט שונה", אמר פורוורד הנאגטס ארון גורדון על ההופעה של יוקיץ'. "זה פשוט לא משהו שרואים לעתים קרובות. הוא השתלט לגמרי על המשחק, 30 נקודות ברבע הרביעי והארכה; זה פשוט חולה. זה היה פשוט משחק מדהים. הוא שחקן מדהים".

הפליקנס, שפיגרו ב-21 במחצית הראשונה, חזרו בסערה והובילו בעשר נקודות הפרש לקראת הרבע הרביעי. ואז יוקיץ' לקח פיקוד. "החברים שלי לקבוצה חיפשו אותי. קלעתי כמה זריקות והייתי אגרסיבי. זו פשוט תקופה ממש טובה", אמר הסרבי, שקלע 15 מתוך 17 הנקודות האחרונות של דנבר.

"הבחור הזה מדהים", אמר גורדון. "אני לא אומר את זה על הרבה אנשים. אני אומר את זה רק על קומץ אנשים. הבחור הזה מדהים. הוא ה-MVP. אני מאמין בזה. הוא עולה למגרש לילה אחרי לילה ומציג מספרים מגוחכים. הבחור הזה חייב להיות בראש הרשימה של המועמדים ל-MVP".

עוד בוואלה!

טייטום ניצח את דוראנט עם 54 נקודות, מילווקי הכניעה את פיניקס

לכתבה המלאה
ניקולה יוקיץ' חוגג במדי דנבר. רויטרס
ניקולה יוקיץ' חוגג במדי דנבר/רויטרס

לאחרונה בוסטון סלטיקס הצליחה להפוך לחלוטין את העונה שלה עם רצף מרשים של ניצחונות, אבל רבים טענו שהיריבות היו קלות מדי. אתמול בערב הגיעה לבוסטון ברוקלין עם קווין דוראנט וקיירי אירווינג ששיחקו ביחד רק בפעם הרביעית העונה - וגם לזה הסלטיקס נתנו תשובה יפה ומוחצת, כשג'ייסון טייטום מתעלה על שני הכוכבים שמולו.

ג'ייסון טייטום לצד קיירי אירווינג במשחק בין בוסטון סלטיקס מול ברוקלין נטס. רויטרס
ג'ייסון טייטום לצד קיירי אירווינג במשחק בין בוסטון סלטיקס מול ברוקלין נטס/רויטרס

הכוכב בן ה-24 קלע 54 נקודות - בסך הכל המשחק הרביעי שלו בעונה הסדירה עם 50 נקודות בקריירה, והוא השתווה ללארי בירד. בוסטון גברה 120:126 על הנטס, ורשמה את הניצחון ה-14 ב-16 המשחקים האחרונים שלה.

"בתור שחקן תחרותי, שמשחק כמעט כל לילה, אתה מחכה במיוחד למשחקים כאלה, כשאתה באחת הקבוצות הטובות בליגה ופוגש שניים מהחבר'ה הטובים ביותר. בדיוק על רגעים כאלה חלמתי כילד, לזה חיכיתי", אמר טייטום שסיים עם 16 מ-30 בסך הכל מהשדה, 8 מ-15 מהשלוש. 14 מ-17 מקו העונשין, יחד עם 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, "כשההזדמנויות האלה מגיעות, אתה מנסה להפיק את המרב". ג'יילן בראון אמר על חברו: "האיש הזה פה לידי היה בלתי ניתן לעצירה, וכשהוא משחק ככה, זה גם תענוג לצפייה".

טייטום בנוסף אף ניסה לשמור על כבודו של קיירי אירווינג, אקס בוסטון, שספג הקנטות מהקהל. טייטום ביקש מהקהל להפסיק את הקריאות נגד אירווינג, ןבסיום הגארד של ברוקלין סיפק השוואה מפתיעה, שחושפת שהוא לא כל כך מבין למה כועסים עליו.

"אני יודע שזה יהיה ככה עד סוף הקריירה שלי כשאני מגיע לכאן", אמר אירווינג על השריקות נגדו בגארדן, "זה כמו החברה הנבזית שרוצה הסבר למה עזבתי, אבל עדיין מקווה לקבל הודעה בחזרה. ואני רק אומר שהיה כיף, כל עוד זה נמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully