וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני בית"ר: המסר ההתקפי של קרסטאיץ' לשחקני מכבי תל אביב

7.3.2022 / 11:48

המאמן, שימשיך עם פריצה ויובאנוביץ' בהתקפה, ביקש סבלנות ודירבן את שחקניו ברוח תלבושת הרטרו: "מחבקים את העבר וחושבים על העתיד". בלומפילד יהיה מלא: "עשינו משהו בחודשיים האחרונים והקהל רואה את זה"

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על מכבי יפו ברבע גמר הגביע/ספורט1

כל הכרטיסים אזלו לקראת המשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים הערב (שני, 20:30), כך שאצטדיון בלומפילד שוב יהיה מלא כפי שהיה נגד פ.ס.וו איינדהובן לפני פחות משבועיים. מכבי תל אביב תעלה למשחק בתלבושת רטרו כמחווה לדור המייסדים של המועדון לפני קרוב ל-100 שנים. המאמן מלאדן קרסטאיץ' מודע היטב למחווה יוצאת הדופן הזו, וברוח האירועים אמר לשחקנים לקראת המשחק: "אנחנו מחבקים את העבר של המועדון וחושבים על העתיד".

קרסטאיץ' ועוזריו דירבנו את השחקנים מאז משחק הגביע נגד מכבי יפו, ובמיוחד אחרי התיקו של מכבי חיפה בשבת, לא להוריד רגל מהגז ולהמשיך לזנב בשתי המוליכות. "לא במקרה האצטדיון יהיה מלא. עשינו משהו בחודשיים האחרונים והקהל רואה את זה, אבל אנחנו לא ננצח בגלל מיקום בטבלה, אלא רק אם נבוא לשלוט במשחק", אמר אחד השחקנים הבוקר. "אנחנו במומנטום טוב. צריך להמשיך".

קרסטאיץ' בנה לשחקנים את תכנית המשחק והעריך את הכוחות. הוא ביקש מהם לשמור על סבלנות גם אם יהיה קשה לפרוץ את קווי ההגנה של בית"ר ירושלים. "אלה המשחקים שהיה לנו הכי קשה בהם בתחילת העונה", אמרו הבוקר במכבי תל אביב. אגב, במועדון מרוצים מכך שהפועל באר שבע העלתה הילוך ומעריכים שאם היא תהיה בתמונה בפלייאוף, זה יכול גם לסייע למכבי תל אביב להדביק את הפער ממכבי חיפה ובתנאי שהשחקנים של קרסטאיץ' ימשיכו בקו השיפור שמאפיין אותם כבר זמן רב. המאמן הסרבי ממשיך להעביר את המסרים ההתקפיים ושוב אמור לעלות עם סטיפה פריצה וג'ורג'ה יובאנוביץ' יחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully