וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר החדש של אבדיה: פורזינגיס כיכב עם 25 בבכורה, וושינגטון גברה על אינדיאנה

הסנטר שיחק לראשונה והרשים, הוויזארדס ניצחו 123:133 ושיפרו מאזן, דני אבדיה סיים עם 10 נקודות ו-7 ריבאונדים והקפיץ את הקהל ואת שותפו החדש עם מהלך מכריע: "זה היה רגע נהדר"

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

וושינגטון חיכתה כמעט חודש לבכורה של קריסטפס פורזינגיס, והלילה (בין ראשון לשני) היא סוף סוף ראתה את האיש הגדול על המגרש, ומתברר שהיה למה לחכות. פורזינגיס קלע 25 נקודות במשחק הראשון שלו במדי וושינגטון, והוליך את קבוצתו לניצחון 123:133 על אינדיאנה. זה היה המשחק הראשון של הסנטר מאז ה-29 בינואר, בעקבות פציעה בברך, וגם הלילה שיחק 21:19 דקות בלבד, ובכל זאת סיפק שורה סטטיסטית מעודדת, ונתן הרבה תקוות לחבריו.

דני אבדיה מטביע במדי וושינגטון וויזארדס. רויטרס
דני אבדיה מטביע במדי וושינגטון וויזארדס/רויטרס
קריסטפס פורזינגיס, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
מטביע ממסירה של דני. שיתוף פעולה מעודד/רויטרס

"אני שמח להיות על המגרש, גם עם הגבלת דקות", אמר פורזינגיס בסיום, "ניסיתי להישאר רגוע, לא לעשות יותר מדי, לשחק נכון. והדבר הכי חשוב זה שניצחנו". קייל קוזמה הוסיף 23 נקודות לוושינגטון, שהשתלטה על המשחק ברבע השלישי שבו קלעה 39 נקודות ב-61 אחוז. וושינגטון שיפרה את מאזנה ל-34:29, והיא במקום העשירי במזרח, שמוביל לפליי-אין. היא רחוקה שני משחקים מברוקלין ואטלנטה שמעליה, ושני משחקים מעל ניו יורק שמתחתיה.

מי שחיכה מאוד להצטרפותו של פורזינגיס הוא דני אבדיה, והלילה בניצחון על הפייסרס הישראלי שוב רשם מספרים לא רעים: 10 נקודות (3 מ- 8 מהשדה, 4 מ- 4 מהקו), 7 ריבאונדים, 3 אסיסיטים ו-31 דקות. אבדיה גם היה אחראי על אחד הרגעים שהקפיצו את הקהל המקומי: 1:41 דקות לסיום הוא הוליך מתפרצת, חדר לסל, ומצא את פורזינגיס להטבעה בהאלי-הופ שקבעה 119:124. "כולם היו נהדרים וחיפשו אותי", סיפר פורזינגיס בסיום, "ואז דני מסר לי ללוב הזה בסיום... זה היה רגע נהדר עבורי, במשחק הראשון שלי בוושינגטון, ואני מחכה בקוצר רוח לעוד רגעים כאלה".

קריסטפס פורזינגיס, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
שיחק עם מגבלת דקות. פורזינגיס/רויטרס
דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס מול אינדיאנה פייסרס. Scott Taetsch, GettyImages
כל הקבוצה שיחקה עם אנרגיות אחרות. וושינגטון/GettyImages, Scott Taetsch

מלקולם ברוגדון (27 נקודות) עוד צימק בצד השני לאינדיאנה, אבל פורזינגיס הוסיף עוד 2 נקודות אחרי ריבאונד התקפה והטבעה. "למען האמת, זו הייתה הפתעה נעימה", אמר מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור על היכולת של הלטבי, "אני יודע שהיינו חייבים להיות מחושבים מאוד בנוגע לדקות ולפרקי הזמן שבהםישחק, אבל הוא התמודד עם זה נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully