וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן על דקות הרפיון מול ראשל"צ: "נפלנו, אסור שיקרה מה שקרה"

6.3.2022 / 23:45

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ה-83:109 על מכבי ראשון לציון והתייחס לדקות הקאמבק של היריבה ברבע 3: "נטפל בזה בהמשך"

במכבי תל אביב סימנו וי לאחר הניצחון הקליל הערב (ראשון) 83:109 על נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון במשחק השלמה במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. השחקנים של אבי אבן פתחו בבליץ ועלו ל-3:20 כבר בפתיחה, אך נעצרו מעט ואיפשרו לאורחת מעיר היין לחזור עד פיגור חד ספרתי במהלך הרבע השלישי, אך לא באמת היוותה יריבה לצהובים, שלחצו על הדוושה וברחו שוב ליתרון דו ספרתי בדרך לעוד ניצחון. רומן סורקין הוביל את הקלעים עם 20 נקודות, 19 ו-9 ריבאונדים לריינולדס.

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן אמר בסיום: "קשה לי לסכם את המשחק במשפט אחד. היו בו הרבה עליות וירידות, עשינו ניצחון חשוב בשבילנו להמשך הדרך. שמח שעשינו כמה דברים טובים, לחץ הגנתי, 33 אסיסטים, הכרחנו אותם ל-18 איבודי כדור. הפנים קדימה ליום חמישי משחק קשה בבלגרד. חד משמעית לא אהבתי כמה רגעים. לקחתי גם פסקי זמן, אסור לנו שיקרה לנו מה שקרה, שנפלנו ככה. אנחנו צריכים להגדיל את כמות הדקות האינטנסיבית. היא מובילה אותנו להתקפה. אני לא אהבתי מאוד כמה דקות ונצטרך לטפל בזה להמשך".

דריק וויליאמס ליד מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. אודי ציטיאט
"היו דקות שלא אהבתי". אבן/אודי ציטיאט

לגבי המצב ביורוליג: "מבחינתנו אם היורוליג יחליט א' או ב', הדרך עוד ארוכה, אנחנו צריכים לחשוב משחק אחרי משחק, ולא אם וכאשר וספקולציות. יש לנו משחק נגד הכוכב האדום, נצטרך לנצח כדי לשפר עמדות. אם נתחיל להתעסק בספקולציות הראש שלנו יהיה במקום לא נכון. נצטרך לחשוב איך לנצח בבלגרד".

על רומן סורקין: "רומן הוא בחור מקסים ועובד קשה, ורוצה, נמצא שם בשביל הקבוצה, מגיע כל אימון, הלוואי שימשיך בקצב הזה. אחד הדברים שאנחנו צריכים לייצר זה שמישהו אחר ייתן את הטון בכל משחק. יש לו עוד המון דברים שהוא יכול להתקדם בהם,הוא מאוד רעב ורוצה להתקדם. נעשה מה שאפשר כדי לדחוף אותו קדימה".

מאמן מכבי ראשון לציון דרור כהן: "זה לא הדרך שרצינו להופיע בה, בלי קשר שמכבי תל אביב היא לא הרמה של מכבי ראשון העונה. יש דרך להופיע ולא להתחיל ב-2:16, ואז מכבי נכנסת עם האנרגיות והקצב וקשה לעצור את זה. יכולות להיות כמה סיבות, פגרה, מוביל כדור אחד. ניסינו לרדוף, הורדנו ל-8 הפרש, אבל כל פעם שהיינו צריכים עוד עצירה, אז או ריבאונד התקפה או ירידה עצלה להגנה. אסור לנו להיות רכים כאלה. חבל. אנחנו מקווים ומאמינים שיכולים לשחק, נעשה כל מאמץ כדי שזה יראה אחרת. היום זה לא נראה טוב, קלטנו שחקן חדש, אנחנו עם שישה זרים כרגע. האמריקאים הם הדומיננטים בקבוצה, צריכים לבחון את כל האפשרויות, יכולים לשחק הרבה יותר טוב, מצפים שנעשה את זה".

על הוויתור על נועם דוברת: "כשאני הגעתי הנושא של נועם היה סגור, איגור זה סיפור אחר לגמרי. זאת הסיטואציה כרגע, אנחנו עם חמישה זרים, ויכולים להיות עם תחלופה של זרים ואנרגיות על המגרש. אנחנו צריכים למצוא את הקצב, ולהוריד את איבודי הכדור. אנחנו קצרים בישראלים, זה לא סוד, אבל מצפים מכל השאר לעשות את הצעד קדימה, בין אלה שמשחקים ובין אלה שיכולים לקבל צ'אנס ולהוכיח את עצמם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully