וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה על התיקו מול מכבי חיפה: "לא הגיע לנו להפסיד במשחק הזה"

מאמן הפועל נוף הגליל שי ברדה התייחס ב-103FM ל-1:1 מול האלופה במחזור האחרון בליגת העל, והתייחס גם להמשך הדרך

תקציר: מכבי חיפה - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

הפועל נוף הגליל חילצה אמש (שבת) נקודה יקרה במאבקי התחתית לאחר שנפרדה ב-1:1 מפתיע מהאלופה ומוליכת ליגת העל מכבי חיפה. בשיחה עם חברי צוות תוכנית הספורט ב־103m, מאמן הפועל נוף הגליל שי ברדה הביע שמחה גדולה ושיתף בתוכניות העתידיות של המועדון.

ברדה התייחס תחילה לאדום הגבולי שספג אלי בלילתי במחצית השנייה: "אני חייב לומר את האמת, ראיתי את זה גם אחר כך בטלוויזיה - מבחינתי, מהזווית שראיתי, השופט צדק. לא הלנתי על כך אבל לאחר מכן ראיתי שפשוט לא היה צהוב לחלוטין. זה חלק מהמשחק וצריך לדעת גם לקבל את ההחלטות האלו".

"במהלך כל המחצית הראשונה הרגשתי שברגע שאנחנו לוחצים את מכבי חיפה גבוה אנחנו מצמצים להם שטחים. הייתה טעות אחת בגול, האמנתי עד הרגע האחרון שאנחנו באמת נשווה", שיתף ברדה והוסיף: "דווקא במצב שהורחק לנו שחקן ראיתי שמכבי חיפה עדיין זורקת כלים התקפיים, הוצאתי קשר והכנסתי חלוץ וזה הצליח. אני באמת חושב שלא הגיע לנו להפסיד במשחק הזה, מלכתחילה באנו במטרה ללחוץ את הקבוצה ולשחק את הכדורגל שאני מנסה להנחיל. לא תמיד זה עובד אבל אני שמח שאתמול זה עבד, וזה עבד טוב".

על הסיכויים לשרוד בליגה: "הקבוצה היא קבוצה צעירה מבחינת ניסיון השחקנים, הם מאוד מוכשרים אבל מאוד צעירים. זה נכון שצירפתי לא מעט שחקנים. אומרים שאין יותר מדי מציאות בינואר, אז מציאות יש אבל הם לא שיחקו הרבה זמן כדורגל. אני כן חושב שהדברים האלו בסופו של דבר צריכים לדעת להתחבר בצורה נכונה וטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully