וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מחזיקת הגביע תתארח אצל מוליכת הטבלה

המחזור ה-19 בליגת העל: הפועל ירושלים תרצה להגדיל את יתרונה בראשות הטבלה כשתארח את בני הרצליה (20:30). ריברס וקופר צפויים לערוך בכורה. הפועל תל אביב תארח את נס ציונה (18:30), גלבוע/גליל - באר שבע (18:00)

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

משחקי המחזור ה-19 בליגת העל יינעלו מחר (שני) עם שלושה משחקים מותחים נוספים. הפועל ירושלים, מוליכת הטבלה, תארח את מחזיקת הגביע בני הרצליה. מי שהפסידה בגמר הגביע, הפועל תל אביב, תרצה לעשות צעד נוסף לעבר הבית העליון במשחק חשוב נגד עירוני נס ציונה. בקרב תחתית תארח הפועל גלבוע/גליל את הפועל באר שבע.

צ'ינאנו אונואקו שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
הרצליה תנצח שוב את ירושלים? אונואקו/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - בני הרצליה (20:30)

הנתונים: ההפסד 85:79 בסיבוב הראשון בהרצליה היה הראשון של יותם הלפרין כמאמן הפועל ירושלים בליגה. הפועל ירושלים חולקת את המקום הראשון במשחקי הבית בליגה עם הפועל חולון, בני הרצליה והפועל חיפה. בני הרצליה ניצחה רק שלושה משמונת משחקי החוץ שלה העונה. ירושלים הגיעו העונה לחמישה משחקים שהוכרעו בחמש נקודות ומטה, וניצחו רק פעם אחת. רק מכבי ראשון לציון מחזיקה במאזן גרוע ממנה.

במרכז ההתמודדות: קיי סי ריברס. הגארד הוותיק צפוי לערוך את הבכורה שלו נגד הרצליה וינסה להיות זה שיעזור לירושלים להפוך מקבוצה טובה לקבוצה שמאיימת על תואר. הפועל ירושלים לא רשמה למשחק הזה את שון קילפטריק וקייזר גייטס. בני הרצליה ללא צ'ינאנו אונואקו ששוהה לצד בת זוגו בארצות הברית.

בכמה מילים: הניצחון על גליל עליון לפני פגרת הנבחרת נתן הרבה אוויר להפועל ירושלים שבינתיים ביצעה שינוי משמעותי בסגל וצירפה את קיי סי ריברס שעשוי לערוך את הבכורה שלו נגד מחזיקת הגביע. האדומים רוצים להמשיך ולבנות את עצמם כשהמטרה הברורה היא להשיג את המקום הראשון בתום העונה הסדירה. נועם דוברת הפצוע ייעדר. מחזיקת הגביע עברה לא מעט טלטלות בשבועיים הללו - קווינטון הוקר נפצע, ש'מרקוס קנדי עזב ואת מקומם תפסו די ג'יי קופר ואלכסנדר זצ'ביץ'. המנהל המקצועי זופר אבדיה עזב את הקבוצה אחרי חוסר שביעות רצון מההתנהלות אחרי הזכייה בגביע.

עוד בוואלה!

ג'יימס אניס במשא ומתן מתקדם עם הפועל חיפה

לכתבה המלאה
ג'יי פי טוקוטו שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רוצה להוביל את האדומים לבית העליון. יאנג/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - עירוני נס ציונה (18:30)

הנתונים: עירוני נס ציונה ניצחה ב-12 מתוך 21 המפגשים נגד הפועל תל אביב, כולל בארבעה משמונת המשחקים שהפועל תל אביב אירחה. הכתומים מחזיקים ברצף של שלושה ניצחונות ליגה על יריבתם. בשלושת משחקי הליגה האחרונים של הפועל תל אביב קלעה אחת הקבוצות 77 נקודות בדיוק, פעמיים הייתה זו הקבוצה המנצחת. טים סוארס קלע 4 שלשות מ-6 נסיונות בניצחון החוץ בבאר שבע, אחרי שבששת המשחקים שקדמו לכך קלע שלוש שלשות בלבד מ-8 נסיונות.

במרכז ההתמודדות: ג'יימס יאנג. הסקורר הגדול של האדומים הוביל אותם כבר לגמר הגביע וכעת ינסה לעזור לקבוצה להגיע לבית העליון.

בכמה מילים: אחרי התקופה הסוערת שעברה עליה, בהפועל תל אביב רוצים להמשיך במסע לעבר הבית העליון, כשהמשחק נגד נס ציונה הוא קריטי בדרך הזאת. בניגוד ללא מעט קבוצות בליגה, האדומים שומרים בחודשים האחרונים על יציבות בסגל, ומקווים שזה יעזור להם להמשיך בתנופה. בנס ציונה נמצאים עדיין בתמונת הבית העליון למרות שעצרו במשחק בבאר שבע רצף ארוך של הפסדים. במקביל לשאיפות הפלייאוף של הקבוצה עושים במועדון מאמצים כדי להתחזק לקראת הישורת האחרונה של העונה.

שחקן הפועל באר שבע קודי דמפס עם עמית זיס, בן אייזנהארט. לירון מולדובן
המפגש יסתיים בניצחון ביתי נוסף? דמפס, זיס ואייזנהארט/לירון מולדובן

הפועל גלבוע/גליל - הפועל באר שבע (18:00)

הנתונים: שבעה מתשעת המפגשים בין הקבוצות בליגת העל נגמרו בניצחון ביתי, כששישה מתוך שבעת הניצחונות הללו הושגו בהפרש דו ספרתי. שניים מהריבאונדרים הטובים בליגה יפגשו במשחק - דרק פארדון מבאר שבע מוריד 9 ריבאונדים למשחק ומדורג שני בליגה, סשה קיליה ג'ונס מגלבוע 8.1 ומדורג רביעי. השניים מדורגים גם צמוד בטבלת המדד - פארדון שני עם 22.7 נקודות מדד בממוצע, פארדון שלישי עם 21.1.

במרכז ההתמודדות: קודי דמפס. הגארד כבר הוכיח העונה במספר הזדמנויות את היכולות הגבוהות שלו, אבל בחמשת המחזורים האחרונים עומד על 9.6 נקודות בלבד למשחק.

בכמה מילים: משחק עונה בתחתית, המנצחת תברח לראשון לציון, המפסידה תישאר עמוק במאבק על ההישארות בליגה. גלבוע אמנם השיגה מספר ניצחונות בתקופה האחרונה אך ההפסד להפועל חולון השאיר אותה בתחתית. בבאר שבע היו מאוד מאוכזבים מההפסד הביתי לנס ציונה לפני היציאה לפגרת הנבחרת וכעת יודעים שאם לא יחול שינוי משמעותי ביכולת בתקופה הקרובה, הם עלולים למצוא את עצמם שוב קרובים מאוד למקום שמוביל לליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully