וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע ראווה: מכבי תל אביב טיילה ל-83:109 על מכבי ראשון לציון

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 23:03

האלופה דרסה את נועלת הטבלה עם שלל הטבעות ונצמדה להפועל ירושלים המוליכה. סורקין הוביל את הקלעים עם 20 נקודות, 19 ו-9 ריבאונדים לריינולדס

מכבי תל אביב השיגה הערב (ראשון) את ניצחונה השלישי ברציפות בליגת העל, כאשר הביסה 83:109 את מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור ה-19 בתום משחק חד צדדי לחלוטין. האלופה נצמדה למוליכה הפועל ירושלים שתפגוש מחר את בני הרצליה, ותגיע במומנטום חיובי למשחק מול הכוכב האדום בלגרד ביורוליג ביום חמישי.

אבי אבן העניק מנוחה לאנטה ז'יז'יץ', אנג'לו קלויארו וקיירי תומאס, ומי שניצל זאת היה בראש ובראשונה ג'יילן ריינולדס שחגג מתחת לסלים, יחד עם רומן סורקין שהוביל את קלעי מכבי תל אביב לאחר שלא שותף בניצחון על באסקוניה בשבוע שעבר. גם יפתח זיו המשיך להראות סימני שיפור והמארחת לא השאירה מקום לספקות לגבי זהות המנצחת בשום שלב במשחק.

הקבוצה של דרור כהן תיאלץ להתנחם בכך ששחקן החיזוק ארצ'י גודווין סיפק הופעת בכורה טובה, ותקווה להשיג במקום אחר את הניצחונות הדרושים לה על מנת להישאר בליגה.

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן עם ג'ון דיברתולומאו. לירון מולדובן
ניצחון קליל. כהן ודיברתולומיאו/לירון מולדובן

קלעו למכבי תל אביב: רומן סורקין 20 (21 דקות, 6/8 מהשדה), ג'יילן ריינולדס 19, 9 ריבאונדים ו-4 חסימות, דרק וויליאמס 12, קינן אוואנס וסקוטי ווילבקין 10 כל אחד, ג'ייק כהן ויפתח זיו (6 אסיסטים) 9 כל אחד, ג'ון דיברתולומיאו 8 ו-6 אסיסטים, עודד ברנדוויין 6, עוז בלייזר 4, ג'יימס נאנלי 2.

קלעו למכבי ראשון לציון: טו הולוואי ואנתוני בראון (6 ריבאונדים) 18 כל אחד, ארצ'י גודווין 14, קיילב ווסון ודיימון סימפסון (6 ריבאונדים) 9 כל אחד, גיא פלטין 8, נתנאל ארצי 6, טל פלד 1.

שחקני מכבי ראשון לציון, נתנאל ארצי, קיילב ווסון. אודי ציטיאט
שחקני מכבי ראשון לציון, נתנאל ארצי, קיילב ווסון/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1:

נאנלי חטף והטביע כבר במהלך הראשון, ריינולדס הוסיף שתיים מתוך הצבע, זיו ו-וויליאמס ירו שלשות ודרור כהן הזעיק פסק זמן מהיר כשקבוצתו בפיגור 10:2. זה לא עזר, כי האורחת המשיכה לאבד כדורים בשלומיאליות ושחקניו של אבי אבן התנפלו באגרסיביות. וויליאמס חתם מתפרצת בהטבעה מדהימה מאלי אופ ואז הוסיף עוד שלשה, גם זיו חטף בדרך להטבעה וריינולדס הגדיל ל-5:24. ווסון ופלטין צימקו מעט, לפני שסורקין עלה מהספסל עם 4 נקודות רצופות ושלשה של דיברתולומיאו סגרה את הרבע ב-13:32 למכבי תל אביב.

רבע 2:

שלשות של סורקין וג'ייק כהן פתחו הפרש של 21, הולוואי וגודווין הגבירו קצב בהתקפה והקטינו ל-42:27. גם עודד ברנדוויין עלה מספסל המארחת וגם עלה על הלוח, ארצי והולוואי שמרו על הפער למרות דאנק נוסף של ריינולדס. גודווין המשיך לקלוע בצבע וראשון לציון כבר התקרבה לימנוס 12, לפני שווילבקין ו-וויליאמס הורידו את מכבי תל אביב ב-38:54 להפסקה.

דריק וויליאמס ליד מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. אודי ציטיאט
סיפק הטבעה נדירה. וויליאמס/אודי ציטיאט
שחקן מכבי ראשון לציון ארצ'י גודווין. לירון מולדובן
בכורה מוצלחת, שלא מנעה תבוסה. גודווין/לירון מולדובן

רבע 3:

ווסון ובראון הורידו ל-11 הפרש בתחילת הרבע, ואז נקודות של גודווין, הולוואי וארצי קיזזו לחד ספרתי - 57:49. ווילבקין, אוואנס ודיברתולומיאו קלעו שלשות שעזרו למארחת שוב לברוח, והקפטן קבע 55:70 לאחר שדייק מהקו. ארצי ופלטין ניסו להשאיר את ראשון לציון בתמונה, סורקין וכהן דאגו שהפער יישמר ואוואנס חתם את הרבע עם חדירה שקבעה 65:78.

רבע 4:

הכחולים-צהובים שוב לחצו על הדוושה בתחילת הרבע האחרון, כשסורקין המשיך להטביע לפני שאוואנס וזיו סגרו ריצת 0:17 והעלו את היתרון ל-65:93. בראון ענה ב-6 נקודות מהירות, ובהמשך גודווין הקטין את ההפרש ל-20, אבל זה לא הפריע לריינולדס להוסיף למופע ההטבעות בדרך ל-83:109 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully