וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואצ'י: "רוצה לעשות היסטוריה בבית"ר, מכבי ת"א לא תטייל מולנו"

6.3.2022 / 11:36

החלוץ התכונן לצהובים (20:30): "תחת אבוקסיס אנו מתחילים להיראות יותר טוב". המאמן: "חשוב שלא נספוג שערים שטותיים. ההתקפה שווה יותר ממה שהראינו עד כה"

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:1/ספורט1

רגע לפני שהיא מתחילה את דרכה בפלייאוף התחתון, בית"ר ירושלים נערכת לשני משחקים קשים בסיום העונה הסדירה. מחר (שני, 20:30), הקבוצה מהבירה תתארח אצל מכבי תל אביב בבלומפילד, בעוד במחזור הבא היא תארח את מכבי חיפה. 3,500 אוהדי בית"ר כבר הבטיחו את מקומם בבלומפילד, כאשר נותרו כ-1,000 כרטיסים נוספים לקהל החוץ.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. דני מרון
באיזה מומנטום תגיע בית"ר לפלייאוף? אבוקסיס/דני מרון

המאמן יוסי אבוקסיס אמר לקראת המפגש מול מכבי תל אביב: "חשוב שנהיה טובים ושלא נספוג שערים שטותיים, כל הגולים יכולים להשפיע לפה ולשם, וכל החלטת שיפוט יכולה להיות דרמטית לפה ולשם. אנחנו צריכים להיות מאוד חזקים במשחק ההגנה שלנו ולשפר את ההתקפה כי אנחנו לא מייצרים מספיק מצבים, ואת זה נצטרך לשפר כבר ממחר".

על החלק הקדמי שעדיין לא התייצב, בניגוד לחלק האחורי: "יותר קשה להגיע למצבים מול מכבי תל אביב, אבל שחקני ההתקפה שלנו שווים יותר ממה שהראינו עד עכשיו. אולי שחקנים איבדו ביטחון ממה שהיה בתקופה האחרונה אבל בסך הכל יש לנו שחקנים שאנחנו מצפים מהם ליותר בחלק ההתקפי ואני מקווה שנראה את זה מחר. אני לא אוהב להסתכל רחוק, אני מסכים שכולל אותנו יש ארבע קבוצות מסובכות, אבל יש לנו שני משחקים קשים והפלייאוף יהיה קשה מאוד. נצטרך להסתכל רק על מכבי תל אביב, איך לנטרל ולצאת למתפרצות מולם, יותר חשוב מהאיכות של המשחק זה להביא נקודות. למכבי תל אביב ומכבי חיפה הרבה נקודות חזקות, מכבי תל אביב בכושר מצוין וחיפה יגיעו בטירוף אחרי התיקו, אבל בכל משחק אפשר להביא נקודות".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב קיבלה רוח גבית מחיפה: "הכל עדיין פתוח במאבק האליפות"

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים אביאל זרגרי. ברני ארדוב
זכה לגיבוי ממאמנו. זרגרי/ברני ארדוב

על אביאל זרגרי אמר אבוקסיס: "הוא אחד השחקנים המוכשרים בכדורגל הישראלי, זה לא מובן מאליו להיות שחקן הרכב בבית"ר בגיל כזה. הוא לא התחיל טוב את העונה בגלל פציעה, הקבוצה גם לא הייתה טובה, ואז הוא חזר פצוע. בדרך כלל כשהקבוצה לא טובה הצעירים חוטפים ראשונים והוא סופג את זה ראשון. בסך הכל הוא בן 19, יש שחקנים שלא רואים דקות והוא רואה דקות, ומדברים עליו. גם אנחנו כשחקנים בגיל 25 היינו לא טובים, ובתקופות כאלה שלו ושל המועדון יותר קשה להם. בגלל שהוא מקצוען ונותן את המאה אחוז אני בטוח שהוא יחזור לעצמו".

ריצ'מונד בואצ'י אמר גם הוא: "אני מודה לאלוהים שהוא נותן לי להיות פה. יש לנו התקפה מדהימה, לפני תחילת הליגה ידענו שיש לנו התקפה טובה, אבל אנחנו לא מבקיעים כפי שהיינו צריכים. לפעמים יש לנו בעיה בסיומת אבל צריך להיות מפוקסים ולהבקיע. אנחנו צריכים להמשיך להילחם, אני תמיד אומר לחלוצים מה אנחנו יכולים לעשות אחרת כדי להבקיע, עם המאמן החדש הכל מתחיל להיראות יותר טוב. כל המאמנים שהיו לנו הם מדהימים, אבל היו בעיות וקשיים. אנחנו משחקים יותר עם הכדור, יש יותר שיטה, יש יותר ארגון ועשינו התאמות,, אנחנו נצא מזה בצורה טובה".

שחקן בית"ר ירושלים ריצ'מונד בואצ'י. דני מרון
רוצה לעשות היסטוריה. בואצ'י/דני מרון

"עם אדווין ג'סי שיחקתי בהולנד, הוא אחד השחקנים הטובים ביותר ששיחקתי איתו. לא היה פיתרון לעניין, אנחנו לא בסדר עם זה, הלוואי והיה יכול להישאר פה אבל אי אפשר להתווכח עם ההחלטה. עבורו להישאר בבית אולי יהיה בסדר, כי הכדורגל הוא החיים, הוא יכול להיות למעלה או למטה. הוא מתאמן חזק ואני מאמין שהוא יחזור בגדול. הוא צריך להאמין בעצמו.

המפגשים מול מכבי תל אביב ומכבי חיפה: "אלה המשחקים שאני מעדיף, אני רוצה לעשות היסטוריה, אני לא רוצה סתם שיגידו שאני משחק בבית"ר, אני רוצה שיגידו 'הוא השחקן שניצח את מכבי תל אביב', זה מה שאני אומר לשחקנים כאן כל יום. בית"ר היא אחת הגדולות בהיסטוריה של הליגה הישראלית, אני רואה את בית"ר כמועדון גדול, בתקופה הזאת מכבי תל אביב יותר טובה, אבל הסיפורים על בית"ר והאוהודים הם משהו עצום. בית"ר זו תמיד בית"ר, גם אם הדברים לא כל כך מסתדרים. מכבי תל אביב לא יטיילו מולנו".

על הקיצוץ בשכר: "בשבילי, אם היו אומרים שיש בעיה עם הצוות והשחקנים, אז אין כזאת. בהתחלה כולם נדהמו אבל כולם מאמינים במועדון והכל יהיה בסדר. אני לא מאמין בכסף, אני מאמין בהופעה, ברגע שתופיע כמו שצריך, זה יקרה. אני הגעתי ליובנטוס מלמטה, ובסוף הצלחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully