וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאדן קרסטאיץ': "צריכים להיות רעבים ולא לחיות את העבר"

מאמן מכבי תל אביב דרש משחקניו להמשיך במומנטום גם מול בית"ר ירושלים, יובאנוביץ': "פתחתי טוב הודות לחברים שלי"

מחזור 25הסתיים07/03/2022
מכבי תל אביב
  • פריצה (61)
  • יובאנוביץ' (66)
  • חוזז (90)
1:3
  • (70) בואצ'י
בית"ר ירושלים
תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תוכל מחר (שני, 20:30) לצמק את הפער ממכבי חיפה ל-6 נקודות הפרש מחזור לפני הפלייאוף, אם תדע לנצח את בית"ר ירושלים במשחק שינעל את המחזור ה-25. "אסור לנו לבזבז את כל העבודה שעשינו במשך יותר מחודשיים", אמרו הבוקר במכבי תל אביב. "אנחנו בכושר טוב ובמומנטום חיובי וצריך להמשיך לנצח. הכל עדיין פתוח".

עשרה ימים אחרי שמילאה את איצטדיון בלומפילד מול פ.ס.וו אינדהובן, המשחק מחר שוב צפוי למלא את היציעים באוהדים. למכבי תל אביב נותרו 1,500 כרטיסים למכירה ולאוהדי בית"ר ירושלים 1,000 נותרו למכירה מתוך 5,000 שהוצאו להם לשערים 4-5. התוצאה של מכבי חיפה אתמול מול נוף הגליל דירבנה עוד יותר את האוהדים של מכבי תל אביב שהיום ומחר צפויים לרכוש את הכרטיסים שעוד נותרו.

המאמן מלאדן קרסטאיץ' צפוי לעלות עם הרכב דומה לזה שפתח מול הפועל נוף הגליל בשבוע שעבר. כזכור, ערך המאמן הרבה שינויים במשחק הגביע מול מכבי יפו ביום חמישי ואיפשר מנוחה להרבה שחקנים. עידן נחמיאס וז'וזואה סה כבר החלו להתאמן עם הקבוצה ויתכן שאחד מהם יהיה בסגל מחר. אנדרה ז'ראלדש ושחר פיבן עדיין לא מתאמנים.

קרסטאיץ' אמר לקראת המשחק: "נשחק נגד קבוצה קשה, המיקום שלה בטבלה פחות טוב, אבל היא יכולה להיות מסוכנת. אני מאמין בשחקנים שלי. אני מאמין בשחקנים שלי בגלל האיכות שלהם, הם משחקים כדורגל טוב, בכושר טוב וברור שאני מצפה גם לאיצטדיון מלא, תמיכה גדולה שננצח במשחק. השחקנים מצפים למספר צופים גדול בגלל התוצאות האחרונות שלנו. אנחנו צריכים להיות רעבים ולא לחיות את העבר".

ג'ורג'ה יובאנוביץ' התייחס להתאקלמות המוצלחת שלו במכבי תל אביב: "זו התחלה טובה, אבל זה הכול הודות לחברים שלי. היה לנו לו"ז קשוח, 5-4 משחקים ב-20-15 ימים. זה היה קשה, אבל עשינו עבודה טובה. לאחר מכן עשינו משחק טוב מאוד בנוף הגליל. עכשיו יש לנו את בית"ר, זה יהיה משחק קשה, זו קבוצה טובה, שמעתי שהם החליפו מאמן ושהם משתפרים".

הרכב משוער: דניאל פרץ, מאור קנדיל, שרן ייני, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, דן ביטון, גבי קניקובסקי, אייל גולסה, ג'ורג'ה יובאנוביץ', סטיפה פריצה.

עידן נחמיאס, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
יחזור לסגל? נחמיאס/מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, תירגל בימים האחרונים מערך של 5 שחקני הגנה, כאשר דן עזריה, תמיר עדי ולירן רוטמן נמצאים בשלישיית הקישור. בחלק הקדמי ירדן שועה ישחק לצד ריצ'מונד בואצ'י או חלאופילו פלייטר, שמושך פציעה ועשוי לעבור מבחן כשירות.

אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "חשוב שנהיה טובים ושלא נספוג שערים שטותיים, כל הגולים יכולים להשפיע לפה ולשם, וכל החלטת שיפוט יכולה להיות דרמטית לפה ולשם. אנחנו צריכים להיות מאוד חזקים במשחק ההגנה שלנו ולשפר את ההתקפה כי אנחנו לא מייצרים מספיק מצבים, ואת זה נצטרך לשפר כבר ממחר"

הרכב משוער: איתמר ניצן, רועי הרמן, אופיר קריאף, אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, מקס גרצ'קין, דן עזריה, תמיר עדי, לירן רוטמן, ירדן שועה, חלאופילו פלייטר (ריצ'מונד בואצ'י).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
משה קשה בבלומפילד. קריאף/מאור אלקסלסי

טריוויה

* המאזן עד כה ב-131 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה: 38:55 למכבי תל אביב בניצחונות, ועוד 38 תוצאות תיקו.

* בית"ר ירושלים לא הצליחה לנצח את מכבי תל אביב מאז ה-2:3 הביתי באפריל 2018.

* ב-10 משחקי הליגה מאז נרשמו שבעה ניצחונות של מכבי תל אביב ועוד שלוש תוצאות תיקו מאופסות.

* ניצחון החוץ האחרון של הירושלמים על מכבי תל אביב היה בכלל בנתניה: 0:3 במחזור הפתיחה של אותה עונה, 2017/18. איתי שכטר כבש צמד ועידן ורד השלים. שרן ייני ואופיר דוידזאדה פתחו אז בהרכב המפסידה.

* מכבי תל אביב ברצף של חמישה ניצחונות ליגה. גם בעונה שעברה החלה בסדרה כזו בסוף ינואר והמשיכה ל-10 ניצחונות רצופים.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 27331

משחקי מחזור ה-26 בליגת העל

מכבי פתח תקוה - בני סכנין
הפועל חדרה - מכבי תל אביב
בית"ר ירושלים - מכבי חיפה
הפועל נוף הגליל - הפועל באר שבע
הפועל חיפה - בית"ר ירושלים
הפועל תל אביב - מכבי נתניה
עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully