וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א, סכנין וחדרה ישחקו במקביל: פורסם הלו"ז למחזור הסיום

שלושה משחקים ייערכו במקביל (שבת, 19:00) במחזור שינעל את העונה הסדירה: האדומים מול נתניה, קורצקי מול מכבי ת"א, סילבס בפ"ת. המשחק האחרון: בית"ר מול מכבי חיפה בשני

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

כשנותר עוד מחזור אחד לסיום העונה הסדירה, המאבק על הפלייאוף העליון עדיין בחיים. אמנם הפועל חדרה, שמדורגת שביעים ומביטה על הפלייאוף העליון מבחוץ, זקוקה לניצחון על מכבי תל אביב ומעידה של הקבוצות שמעליה כדי להשתחל לשישיה המובילה, עדיין יש לה סיכוי ולאור זאת מנהלת הליגה שיבצה את המשחקים הללו בשבת ב-19:00.

תמיר גלזר שחקן הפועל חדרה גולש לרגלי גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חדרה זקוקה להפתעה מול הצהובים. גלזר נגד קניקובסקי/ברני ארדוב

כאמור, הקבוצה של מנחם קורצקי תארח בשבת ב-19:00 (חי בספורט3) את מכבי תל אביב, ואיבוד נקודות שלה ישאיר אותה בפלייאוף התחתון. מכבי נתניה, שהבטיחה כמעט סופית את המקום בטופ 6, תארח באותה השעה את הפועל תל אביב השישית (חי בספורט4), שתהיה תלויה בהפועל חדרה אם תמעד מול היהלומים. בני סכנין, שגם כן רוצים להבטיח את המקום בפלייאוף העליון, יתארחו אצל נועלת הטבלה מכבי פתח תקוה (שבת, 19:00 בספורט2).

המשחק שיפתח את המחזור יפגיש בין שתי קבוצות שיהיו בפלייאוף התחתון, כאשר עירוני קרית שמונה תארח בשבת ב-15:00 את מ.ס. אשדוד. בראשון, הפועל חיפה תארח את הפועל ירושלים (19:00) והפועל באר שבע תתארח אצל הפועל נוף הגליל (20:15, חי בספורט4), בעוד המשחק שינעל את העונה הסדירה יפגיש בין המוליכה מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (שני, 20:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully