וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: ויסמן שוב קבעה שיא ישראלי בריצת 60 מ' באולם

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 8:56

האצנית הישראלית עצרה את השעון על 7:23 שניות בגמר פריז וניפצה פעם נוספת את השיא שקבעה רק לפני כשלושה שבועות. 130 מתאבקים מ-21 אגודות השתתפו באליפות ישראל שנערכה בשבוע שעבר, בהם שישה זוכים מרחובות. בירות עם תמונתו של ליאונל מסי יופצו בישראל

האצנית דיאנה ויסמן רשמה הערב (ראשון) הישג נפלא כאשר קבעה פעמיים שיא ישראלי חדש בריצת 60 מטר באולם בתחרות בפריז. במוקדמות ויסמן עצרה את השעון אחרי 7.27 שניות ובכך ניפצה את השיא שקבעה רק לפני שלושה שבועות, אז עצרה את השעון אחרי 7.28 שניות, ובגמר שנערך כמה שעות מאוחר יותר היא כבר קבעה 7.23 שניות, תוצאה שהספיקה לה למקום הרביעי.

צפו בדיאנה ויסמן שוברת את השיא הישראלי

האצנית הישראלית דיאנה ויסמן קבעה שיא חדש בריצת 60 מטר באולם, 7.27 שניות/רוגל נחום

באליפות ישראל לבוגרים מגיל 17 בהיאבקות סגנון יווני-רומי שהתקיימה בשבוע שעבר ברחובות השתתפו 130 מתאבקים מ-21 אגודות היאבקות בארץ. התחרויות התקיימו בחלוקה לתשעה משקלים. את האליפות ניהל המאמן הראשי של מועדון ההיאבקות העירוני רחובות, אריאל צימיקינד. באליפות נרשם הישג מרשים לשבעה מתאבקים ממועדון ההיאבקות העירוני רחובות, שפועל במסגרת מחלקת הספורט בחברה העירונית, באליפות ישראל לבוגרים בהיאבקות בסגנון יווני-רומי: משה פטנה בן ה-17 זכה במקום הראשון במשקל של עד 55 ק"ג, יצחק פטנה בן ה-18 זכה במקום הראשון במשקל של עד 60 ק"ג, יעקב פטנה בן ה-21 זכה במקום הראשון במשקל של עד 67 ק"ג, שון נדורגין דורג במקום הראשון עד משקל 72 ק"ג, ניקולא זיניקו בן ה-18 דורג במקום הראשון עד משקל 77 ק"ג ודוד זיטומרקי בן ה-21 זכה במקום הראשון במשקל של עד 82 ק"ג. טל צופינס זכה במקום השלישי במשקל של עד 55 ק"ג.

רחמים מלול, ראש העיר: "אני גאה על הנציגות המרשימה של רחובות ברשימת הזוכים בתחרויות השונות באליפות. אנו נמשיך לתמוך ולקדם את ענפי הספורט ההישגי בעיר, וביניהם ענף ההיאבקות". חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט בעירייה, רועי שרעבי: "המתאבקים הצעירים בהובלת המאמן אריאל צמקינד הביאו כבוד גדול לעיר, אשר קידום הספורט הוא אחד ממטרותיה".

מנכ"ל החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, אייל פרנקל: "החברה העירונית גאה במתאבקים על פעילותם המאומצת והישגיהם המרשימים אשר ממשיכים לשמור על מיקומה הגבוה של רחובות במפת אליפויות ארציות ועולמיות. זו בהחלט גאווה שמחממת את הלב". מנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית, דורון שמחי: "אני רוצה להודות לאריאל צימקינד על ההשקעה וההובלה של המתאבקים שלנו לכבוש פסגות. כל הכבוד גם למתאבקים על ההתמדה והאימונים האינטנסיביים לקראת האליפות".

אליפות ישראל לבוגרים בהיאבקות. יחצ,
הבוגרים מרחובות שזכו/יחצ

חברת הכרם, היבואנית הרשמית של מותג הבירה הגדול בעולם - באדווייזר, משיקה בישראל מהדורה מיוחדת ומוגבלת של מארז באדווייזר מסי הכולל 5 בקבוקי בירה וכוס אספנות ממותגת במהדורה מוגבלת. המארזים זמינים ברשתות השיווק המובילות. המהלך השיווקי הושק בשתי מדינות בלבד בעולם - טורקיה וישראל לקראת משחקי המונדיאל בנובמבר 2022.

סיפורו של ליונל מסי, הפרזנטור של בירת באדוויזר, מותג הבירה הגדול בעולם והבירה הרשמית של משחקי המונדיאל 2022, מעורר השראה ונוגע בחייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם אשר ממשיכים לחלום בגדול. בקבוק הבירה והמארז, באים לחגוג את המורשת של מסי ככדורגלן המחזיק בשיא העולמי בכיבוש שערים עבור קבוצה אחת - 644. בנוסף מחזיק בשיא גינס למספר כיבושים בשנה אזרחית על ידי כדורגלן מקצועי - 91.

מארזי באדווייזר מסי. יחצ,
מארזי באדווייזר מסי/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully