וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מייקל אואן: גם מרקו מטראצי יגיע לישראל

היינקן ממשיכה לחגוג את שלבי ההכרעה של ליגת האלופות ותנחית בארץ את הבלם האיטלקי שזכה עם אינטר בגביע עם האוזניים הגדולות ב-2010

תקציר: אינטר - סאלרניטנה 0:5/ספורט1

אחרי שנודע כי מייקל אואן יגיע לישראל, מותג הבירה היינקן, נותן החסות הרשמי של ליגת האלופות, ממשיך לחגוג את שלבי ההרכעה של המפעל והודיע על הגעה של אגדת כדורגל נוספת לישראל - מרקו מטראצי האיטלקי.

מרקו מטראצי, נבחרת איטליה. Michael Steele, GettyImages
זידאן נגח, הוא חגג עם הגביע. מטראצי במונדיאל 2006/GettyImages, Michael Steele

הבלם שזכה עם נבחרתו במונדיאל 2006 ועם אינטר בליגת האלופות ב-2010 יגיע לביקור של 24 שעות בארץ ב-15 במרץ וישתתף באירוע צפייה חגיגי במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. מטראצי היה מעורב באחד הרגעים המפורסמים בתולדות גמרי המונדיאל, כאשר ב-2006 הוציא משלוותו את זינדין זידאן הצרפתי, שנגח בו וספג כרטיס אדום. באותו המשחק הבלם הבקיע את שער השוויון של האיטלקים ואף דייק מהנקודה הלבנה בדו קרב הפנדלים.

אביב בן זיקרי, מנהל שיווק בירות בטמפו: "לאור ההתרגשות הרבה החלטנו להרחיב את הפעילות השנה ולאחר שסגרנו את הבאתו של מייקל אואן הצלחנו להביא שם גדול נוסף עבור חובבי הכדורגל בישראל. מרקו מטראצי ינחת בישראל וייקח חלק גם הוא בפעילות השיווקית של מותג הבירה היינקן ויצפה במשחק ליגת האלופות בסלון עם אוהדי כדורגל ישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully