וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות בנתניה: "אנחנו רוצים את המקום הרביעי והכרטיס לאירופה"

היהלומים בעננים אחרי שהשלימו סיבוב ללא הפסד ב-1:3 על קרית שמונה בדרך לפלייאוף העליון. לם פוזל לכיוון המקום השלישי: "הוא הדליק מחדש את המועדון"

תקציר: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

מכבי נתניה בטירוף. במשך שעה ארוכה חגגו אנשי הקבוצה יחד עם האוהדים את הניצחון הנאה 1:3 נגד עירוני קרית שמונה ואיתו גם את קבלת הכרטיס הנכסף לפלייאוף העליון. אחרי החגיגות שהיו על הדשא, ירדו השחקנים לחדר ההלבשה ושם הם עודכנו שסכנין ניצחה את חדרה, ולמעשה מקומה של נתניה בשישייה הראשונה הובטח. מאות אוהדים המתינו לשחקנים ביציאה מהאצטדיון ועטפו אותם בהמון חום ואהבה.

ההעפלה לפלייאוף העליון והמפגשים שיהיו לקבוצה מול כל הגדולות מבטיחים למכבי נתניה הכנסה שנאמדת בכ-2.5 מיליון שקל ואולי אף למעלה מזה, בעיקר ממכירת כרטיסים למשחקים מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב שצפויים למלא לחלוטין את האצטדיון. למרבית השחקנים יש בחוזה מענק עלייה לפלייאוף העליון וגם למאמן בני לם יש בחוזה מענק שנאמד בכ-50 אלף שקל עבור העפלה לפלייאוף העליון.

"אנחנו רוצים את המקום הרביעי ואיתו את הכרטיס לאירופה", אמרו במועדון, אחרי הבטחת המקום בפלייאוף העליון. למרות חסרונם של שלושה שחקני הרכב, כארם ג'אבר, רז שלמה ואביב אברהם, נתניה ידעה למצוא את הפתרונות ובעזרת מחצית שנייה יוצאת מן הכלל הכריעה את המשחק בצורה ברורה.

מאמן מכבי נתניה בני לם. ברני ארדוב
שינה את המועדון. לם/ברני ארדוב

1. מועמד למאמן העונה - בני לם נראה נינוח מאוד לפני המשחק וגם כשיצא מתדריך המחצית, הוא היה נראה רגוע לחלוטין. לם, ללא ספק אחד הגיבורים של מכבי נתניה העונה ואולי הגיבור הראשי בכל סיפור ההתאוששות של מכבי נתניה מהמקום האחרון בסיום המחזור הרביעי ועד להבטחת המקום בפלייאוף, מחזור אחד לפני תום העונה הסדירה. במהלך המשחק ובעיקר בסיומו, הוא קיבל כל כך הרבה אהבה ופרגון מהקהל, שידע להחזיר לאיש שהשיב את מכבי נתניה לצמרת הכדורגל הישראלי. "בני לם חיבר את הקבוצה והצליח להדליק מחדש את כל המועדון", אמר גורם במכבי נתניה. "הרבה אנשים פקפקו ביכולות שלו, אבל אנחנו ידענו מההתחלה שזה יצליח. יש לבני צוות מצוין סביבו, עם רן קוז'וק וישראל זוויטי ואין ספק שהקבוצה הזאת התעוררה לחיים חדשים מאז שבני הגיע", הוסיף הגורם.

לם עצמו, נראה מאושר עם שריקת הסיום ולא היסס לפזר מספר הצהרות מעניינות במסיבת העיתונאים שנערכה בסיום המשחק: "מכבי נתניה היא היום אחת הקבוצות הטובות בארץ, לא רק אני אומר את זה, כולם אומרים את זה, המאמנים האחרים שמשחקים מולנו וגם הפרשנים, מכבי נתניה קבוצה חזקה ועוד לא אמרתי מילה על מי שהיה חסר היום. העיר הזאת רוצה לראות קבוצה שמחה, קבוצה שרצה. אנחנו באים עכשיו לנצח גם את הפועל תל אביב, אחרי זה בפלייאוף אני רוצה את המקום הרביעי ואני גם פוזל לכיוון המקום השלישי. אנחנו רוצים אירופה, זה ברור".

עוד בוואלה!

בסיבוב, את רוקדת, את שטה: 1:3 למכבי נתניה על קרית שמונה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי נתניה פטריק טוומאסי, שי קונסטנטין. ברני ארדוב
פגעו עם כל הזרים. טוומאסי/ברני ארדוב

2. הקיר הצהוב - כמעט 7,500 אוהדים צהובים-שחורים הגיעו אתמול למשחק מול יריבה לא ממש אטרקטיבית, וברגעים מסויימים הרעידו את האצטדיון מעוצמת העידוד. במשך כל השבוע קראו אנשי נתניה לקהל שלהם להגיע והאוהדים התייצבו ובגדול ואין ספק שאתמול הם היו השחקן ה-12 של הקבוצה. מכבי נתניה של בני לם הצליחה להעיר מחדש את כל העיר וזה הורגש אתמול בכל פינה באצטדיון. "קורה כאן משהו מיוחד בעיר, הקהל הזה לבד הביא את הגול הראשון והניצחון הזה הוא קודם כל שלהם", אמר בני לם בסיום.

3. כל זר בינגו - מכבי נתניה פגעה העונה בינגו בכל הזרים שלה, אבל הגעתם של הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב והחלוץ פטריק טוומאסי בינואר עשו שדרוג משמעותי ביכולת של הקבוצה, גם בהגנה וגם בחלק הקדמי. גלאבוב הפך לתחנה אחרונה בהגנה, כאשר בזכותו ומאז שהגיע, גם רז שלמה, שאמנם לא שיחק אתמול בגלל צהובים, עשה קפיצת מדרגה משמעותית והשניים נראים מצוין יחד. טוומאסי הכניס מימד של טכניקה וכוח לחולייה הקדמית ויחד עם פארפה גיאגון המצוין ואיגור זלטאנוביץ', לנתניה יש המון אופציות התקפיות.

שוער מכבי נתניה דני עמוס. ברני ארדוב
מתקרב להארכת חוזה. עמוס/ברני ארדוב

4. דני עמוס - השוער הוותיק מסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית, אך בקרוב הוא יקבל הצעה רשמית להארכת חוזהו וצפוי להישאר בנתניה גם בעונות הבאות. עמוס מציג העונה יכולת טובה ושני הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות גם לעונות הבאות. "אני מרגיש שהתחברנו", אמר עמוס בסיום המשחק. "גם השחקנים שהגיעו בינואר התחברו ובנינו משהו יפה. כל אחד מביא את האישיות שלו לתוך המועדון והצלחנו לייצר אווירה של ווינרים". השוער התייחס גם לעתידו במועדון והוסיף: "חיכינו לראות איפה נהיה, בפלייאוף עליון או תחתון ועכשיו יגיע הזמן שנשב ונדבר. אני רוצה והם רוצים ונמצא את הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully