וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר נתן הגיש דו"ח חמור: "לא הרגשתי מאויים כ"כ ב-29 שנים במקצוע"

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 10:55

השופט ציין בדו"ח את "ניסיון התקיפה" של שי אהרון: "חשתי סכנה ממשית". זיו אריה צפוי לספוג הרחקה ממושכת, אבל בהפועל ירושלים "מסירים את הכפפות" ומתכננים לנצח בבית הדין

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

בהפועל ירושלים לא נרגעו עד שעת לילה מאוחרת מהאירועים בהפסד 1:0 אתמול (שבת) להפועל תל אביב. כזכור, הקבוצה מהבירה זעמה על פנדל שהוענק להפועל תל אביב ממנו נוצר שער הניצחון של שלומי אזולאי, ומיד עם שריקת הסיום באה בטענות קשות כלפי השופט דניאל בר נתן, שמצידו טען שהותקף בצורה חריגה.

בסופו של דבר ישנן שתי גרסאות שבית הדין יצטרך להחליט איזו אמינה יותר: האם בר נתן אכן הותקף על ידי המנהל המקצועי שי אהרון, או שמא ההפך הוא הנכון ואהרון דווקא היה הקורבן?

במועדון משוכנעים שיש רק אמת אחת בסיפור הזה. "בר נתן לא היה שלם עם מה שעשה והחליט לקחת את זה למקום של קורבן. הוא המציא שניסו לתקוף אותו ושמישהו איים עליו, אבל כל מי שהיה שם יודע שזה לא נכון. היה כעס והיו צעקות, אבל לא היו שום איומים".

אבל בר נתן מתעקש שהרגיש מאוים. בדוח ציין כי "חשתי סכנה ממשית על ידי אהרון ועל מנת לגרום לו לצאת מחדר ההלבשה, צעקתי לכיוונו וביקשתי עזרה מכוח האבטחה. הוא הוחזק על ידי מספר אנשים שעמדו בסמוך, אחרת ייתכן שזה היה מסתיים אחרת. אני מסיים 29 שנות שיפוט ולא זוכר מקרה בו הרגשתי מאוים ובסכנה של ממש כפי שהרגשתי במקרה הזה".

גוני נאור שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
המון כעס ותסכול, שלא משתחרר/דני מרון

צפו בהתפרצות של זיו אריה

צפו: המאמנים זיו אריה וקובי רפואה בתגובות לאחר המשחק בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב/ספורט1

מנגד, בר נתן שיחד עם המשקיף יגיש היום דו"ח חמור, יציין כי אהרון נכנס לחדר השופטים, צעק מספר פעמים "הכל כאן מכור, באת עם זה מהבית" ויוסיף כי לאחר מכן ניסה אהרון לתקוף אותו בעוד השוהים במקום מפרידים ביניהם. כמו כן יציין השופט כי הודיע לזיו אריה שהוא מורחק לאור התנהלותו בסיום, ויוסיף כי ללא אנשי האבטחה והגורמים שהפרידו בין הניצים, האירוע היה יכול להתפתח ולהגיע עד כדי אלימות פיזית.

המקרה של בר נתן הוא רק חלק קטן מהתחושות הקשות בהפועל ירושלים בתקופה האחרונה. במועדון חשים תחושת קיפוח קשה מצד השופטים, וטוענים שמתקבלות נגדם החלטות כמעט לא כשרות. "אחרי שהורידו את ליאני מהמשחק לבקשת נוף הגליל, היה ברור לנו שחייבים להסיר את הכפפות לא משנה עם מה נצטרך להתמודד, אנחנו גמרנו לשתוק", אמרו במועדון. "או שהשיפוט יהיה הוגן, או שנגיד את שלנו".

אבל התפרצות הרגשות של אנשי הפועל ירושלים עלולה לעלות להם ביוקר. זיו אריה צפוי להיענש ולספוג הרחקה ארוכה בעקבות ההתבטאויות שלו אמש. "חדל אישים", "פחדן", "שקרנים", "מצחיקים, "מדליפים" - הביטויים הללו כלפי השופטים והאיגוד יעלו לו ביוקר, ואת רוב משחקי הפלייאוף הוא יראה מהיציעים.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
יראה את רוב הפלייאוף מהיציע? זיו אריה/דני מרון

במועדון מתכוונים לאסוף עדויות מהאירוע ורוצים להגיע מוכנים לבית הדין, אבל גם במועדון מבינים שזיו אריה יצטרך להתנצל על ההתבטאויות שלו. בצד המקצועי הייתה אכזבה מהעובדה שהקבוצה כמעט לא איימה על השער עד לרבע השעה האחרונה, אך תלו זאת גם בהיעדרות של וויליאם אגאדה וגיא בדש.

במחזור הבא תשחק הפועל ירושלים מול הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully