וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ השתולל משמחה וכבר מחכה לדרבי של מנצ'סטר, אריקסן עם הסרטון הקורע של היום

מאמן ליברפול הודה שלקבוצתו היה "מזל" בניצחון הלוהט על ווסטהאם, קוטיניו ממשיך לשגע את וילה וג'רארד, סרטון של אריקסן חשף את האהבה והכבוד שהוא מקבל

תקציר: שערי יום שבת במחזור אנגליה, 5.3/ספורט1

מאמן ליברפול יורגן קלופ הודה שלקבוצתו היה אתמול (שבת) מזל גדול בניצחון על ווסטהאם (0:1), שעזר לקבוצה ממרסיסייד לצמק את הפער ממנצ'סטר סיטי לשלוש נקודות בלבד. אומנם ליברפול עלתה ליתרון מוצדק משער של סאדיו מאנה במחצית הראשונה, אבל לקראת הסיום הפטישים היו קרובים לשוויון במספר הזדמנויות והיו מסוכנים מאוד, ובאחת הפעמים טרנט אלכסנדר ארנולד נאלץ לרחיק מהקו ונאבי קייטה לספק תיקול קריטי שהציל שער בטוח.

בסיום המשחק קלופ נראה מאושר מתמיד, ורץ לחגוג עם אוהדי ליברפול באנפילד, ואף הלהיט את יושבי ה"קופ" עם תנועות ידיים. "לא יודע אם נזכור את המשחק הזהכאחד החשובים", אמר קלופ, "משחק בעייתי, והיינו טובים במחצית הראשונה. אנחנו יודעים במה ווסטהאם טובה, הרי לא במקרה הם באזור של ליגת האלופות, ובחצי הראשון מנענו מהם את המצבים. יכולנו לכבוש יותר, אבל לא עשינו את זה והמשחק היה פתוח. אמרתי לשחקנים בסיום: אם אתם לא שומרים ומגנים בתצורה מאורגנת, לפחות תעשו את זה עם הלב. וזה מה שהם עשו".

כעת קלופ (שהודה בסוף השבוע שהוא מתכוון לעזוב את ליברפול עם סיום חוזהו ב-2024, אלא אם "ירגיש שיש לו אנרגיה" להוליך את המועדון, מודה שהוא יצפה בדרבי של מנצ'סטר היום, בתקווה למעידה של סיטי שתאפשר לליברפול להשוות את מספר הנקודות. "ברור שאנחנו מתעניינים במשחק", אמר קלופ, "אבל אין לנו השפעה עליו. נצטרך לנצח במשחקים שבהם אנחנו כן משתתפים". לליברפול נותרו עוד 11 משחקים בליגה העונה, וכמו סיטי, הם עדיין משחקים גם בגביע האנגלי ובליגת האלופות.

הפרשן גרהאם סונס טוען שאחת הסיבות שבגינן ליברפול כבשה העונה 71 שערים (7 יותר מסיטי) זה בין השאר בגלל טרנט אלכסנדר ארנולד, המגן בן ה-23 שנותן עונה נהדרת. "הם כבשו הכי הרבה בעיקר בגללו", אמר סונס, "יש לו מסירות שרק בודדים בכדורגל יכולים לספק, גם ברמות הכי גבוהות. הוא יכול לעשות עם הכדור מה שהוא רוצה. בשליש האחרון של המגרש, ב-9 מתוך 10 מקרים הוא מקבל את ההחלטה הנכונה".

עוד בוואלה!

מחזיקה אצבעות ליונייטד: 0:1 לליברפול על ווסטהאם. 0:4 לצ'לסי

לכתבה המלאה

* אסטון וילה פירקה אתמול 0:4 את סאות'המפטון, ומאמן הקבוצה סטיבן ג'רארד טוען: קוטיניו "חוזר לכושר שלו מימי ליברפול". אתמול הוא כבש ובישל, וכבר עתה יש לו בווילה יותר שערים מאשר בכל העונה שעברה בברצלונה. "כשפיל בכושר טוב, זה ברמה עולמית", אמר ג'רארד, "הוא כנראה זה שבגללו גמרתי את הקריירה שלי בליברפול, הוא הסיבה שבגללה יש לי ברגים בברכיים".

ענק: ברנדון וויליאמס בא להכות את אריקסן, מבין שזה הוא ומחבק אותו

* כריסטיאן אריקסן פתח בהרכב לראשונה זה 266 ימים, מאז שעבר אירוע לב במהלך משחק במדי נבחרת דנמרק ביורו 2020 כשהתמוטט על הדשא לעיני העולם כולו בשידור חי. אתמול הוא שיחק לראשונה 90 דקות, בניצחון של ברנטפורד בנוריץ'. "אני מאושר, מסופק מאוד לשחק 90 דקות, חיכיתי לזה הרבה זמן, והלך טוב", אמר אריקסן בסיום. במהללך המשחק נרשמה תקרית משעשעת, כשתיקל שחקן יריב, שבא להגיב בזעם, אבל גילה שזה אריקסן ונתן לו חיבוק.

* צ'לסי נתנה אתמול בליץ מרשים מול ברנלי, כשכבשה 4 שערים תוך 23 דקות מפתיחת המחצית השנייה בדרך לניצחון מוחץ אחרי ימים מותחים במועדון בעקבות ההודעה של רומן אברמוביץ' על עזיבתו. בתחילת המשחק אתמול הייתה דקה מיוחדת שבה הקהל הריע לאוקראינה במחיאות כפיים, ואוהדי צ'לסי הפריעו במהלכה עם קריאות עידוד לאברמוביץ'. "זה לא הרגע לעשות את זה", אמר מאמן צ'לסי תומאס טוכל, "זה היה הרגע לגלות סולידריות. אנחנו ביחד ברגע הזה. כורעים ברך ביחד. זה לא רגע להעביר מסרים לאחרים, אלא להביע כבוד. אנחנו חייבים שהאוהדים שלנו יהיו מחויבים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully