וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה ענקית: מטה אשר/עכו העיפה את מכבי תל אביב מהגביע

הצהובים שמטו מערכה אחת לאורך כל העונה במסגרת הליגה, אבל בקלאסיקו של הכדורעף הישראלי נכנעו 3:2 והודחו ברבע הגמר. גם המעפיל/עמק חפר ועיילבון בחצי הגמר

ערב מרתק של משחקי רבע הגמר גביע המדינה לגברים נרשם היום (שבת), כשבמוקד הדחתה של הדאבליסטית מכבי תל אביב על ידי הפועל גליל מטה אשר/עכו שניצחה אותה 2:3. משחקי חצי הגמר בהמשך החודש בהיכל הספורט ברוממה, חיפה יפגישו את הפועל כפר סבא עם הפועל גליל מטה אשר/עכו ואת הפועל ירושלים ומ.ס עיילבון שעלו הערב.

הפועל גליל מטה אשר/עכו - מכבי תל אביב 2:3 (10:15, 17:25, 25:16, 25:23, 21:25)

אחד המשחקים היותר טובים שראינו בשנים האחרונות היה הערב באולם בנעמן לעיני 1100 צופים שנתנו אוירה אירופית מהנה וסחפו את שתי הקבוצות למשחק קצבי ומרתק, בסיומו הדאבליסטית, שאיבדה מערכה אחת בלבד לאורך העונה במסגרת הליגה, נכנעה והודחה ברבע גמר הגביע.

המערכה הראשונה הייתה בשליטת מטה אשר תוך יכולת התקפית מצוינת, אבל הצהובים מתל אביב החזירו במערכה שניה אותה לקחו בסופו של דבר לאחר משחק מותח. במערכה השלישית הייתה זו שוב מכבי תל אביב שניצחה למרות כמה מהלכי הגנה יפים של מטה אשר. במערכה הרביעית, עם תמיכת הקהל, הייתה זו ידם של שחקני מטה אשר שהייתה על העליונה. במערכה החמישית הצליחה הפועל גליל מטה אשר עכו ללחוץ על הדוושה בדיוק ברגע הנכון ולרוץ לניצחון 10:15 מה שנתן לה כמובן גם את הניצחון במשחק כולו ואת ההעפלה לחצי הגמר שם תפגוש את הפועל כפר סבא.

הפועל המעפיל/עמק חפר/מנשה - הפועל ירושלים 0:3 (25:21, 25:20, 25:16)

העולה החדשה הפועל ירושלים מדיחה את הפועל המעפיל בשלב רבע הגמר בקרב על טהרת הבית התחתון בין שתי קבוצות שנאבקות על המקום האחרון לפלייאוף. אבל בעוד שבליגה למעפיל יש משחק חסר והיא יכולה עם נקודה במשחק הבא לעבור את ירושלים ולהיכנס לפלייאוף בגביע זה היה עניין אחר לגמרי הערב וירושלים ניצחה בחוץ במשחק בו שלטה במערכה הראשונה ואילו שתי המערכות האחרות היו שקולות יחסית.

הפועל רחובות - מ.ס עיילבון 3:2 (15:6, 25:20, 25:18, 22:25, 16:25)

משחק מרתק של חמש מערכות שבסופו עיילבון מנצחת את העולה החדשה לליגת העל הפועל רחובות. בשתי המערכות שיחקה רחובות היטב וניצחה את שתיהן, אבל עיילבון התעשתה ניצחה את שתיהמערכות הבאות ובמערכה החמישית כבר לא נשאר לשחקני רחובות כח ועיילבון ניצחה את המערכה בקלות ואת המשחק כולו - עיילבון תפגוש את הפועל ירושלים בחצי גמר גביע המדינה לגברים באולם ברוממה, חיפה בהמשך החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully