וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטליב מופתע מהסערה: "פנדל של 100 אחוז". רוזה נפרד בדרך לסין

6.3.2022 / 12:15

סוחט הפנדל של הפועל תל אביב אמר לחבריו: "קיבלתי בעיטה חזקה ברגל". הברזילאי קיבל את הויזה וסיים את דרכו בקבוצה

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

בהפועל תל אביב בעיקר נשמו לרווחה לאחר הניצחון אמש (שבת) 0:1 על הפועל ירושלים בטדי. התקופה הלא טובה יחד עם היכולת הרעה במשחק, לא גרמו לקבוצה לשמחה יוצאת דופן, אך לפחות הורידו לחץ מהתרחיש של הישארות בפלייאוף התחתון, שהיה מהווה מכה כלכלית עבור ההנהלה וכישלון עבור הצוות המקצועי והשחקנים.

האדומים לא הרשימו, כאמור, אבל שער ניצחון של שלומי אזולאי בפנדל בדקה ה-57, הספיק כדי לרשום 3 נקודות חשובות. חלק מהשינוי הגיע בעקבות דבריו של קובי רפואה לשחקנים במחצית. "אסור להילחץ, זה משחק קשה וצפינו את זה, אבל אנחנו צריכים להיות ראשונים לכדורים ויותר אגרסיביים. הגול יגיע", אמר המאמן לשחקנים, וכך קרה.

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. דני מרון
קרובים אל הפלייאוף העליון. רפואה/דני מרון

בקבוצה לא הבינו על מה המהומה הגדולה סביב השיפוט במשחק, ומדוע הפועל ירושלים נסערת כל כך מההחלטות של דניאל בר נתן. אדי גוטליב שסחט את הפנדל אמר לשחקנים בסיום: "היה פנדל של 100 אחוז, הוא בעט לי חזק ברגל, לא מבין על מה הבלגן".

במחזור הסיום של העונה הרגילה תפגוש הפועל תל אביב את מכבי נתניה הלוהטת ותקווה לעשות את המוטל עליה בעצמה כדי להבטיח מקום בפלייאוף העליון, אבל ייתכן שתיעזר דווקא במכבי תל אביב, שניצחון או תיקו שלה מול הפועל חדרה יבטיחו לאדומים את הכרטיס. בהפועל תל אביב מקווים שלא יזדקקו ל"סיוע" מהיריבה העירונית. "אוי ואבוי אם אנחנו נצטרך לסמוך על מכבי תל אביב. יש הפתעות בכדורגל, צריכים לעלות ולנצח את המשחק נגד נתניה, לא לחשוב על משהו אחר".

שלומי אזולאי שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
בהפועל תל אביב לא מבינים על מה המהומה. אזולאי חוגג/דני מרון

בשולי הניצחון, במועדון מודאגים מכך ש-1,793 אוהדים בלבד ליוו את הקבוצה לטדי אתמול. מלבד היכולת הלא טובה לאחרונה, הקהל מושפע מהתחושה שהפלייאוף העליון הוא מטרה כלכלית בלבד, ושאין למועדון שאיפות אמיתיות. אוהדים רבים מסבירים כי היו מעדיפים להיות בפלייאוף תחתון ולא להתמודדות נגד הקבוצות הבכירות בליגה ללא סגל ראוי.

מי שכבר לא יהיה בסגל הוא כידוע פארליי רוזה. הברזילאי קיבל את הויזה לסין וימריא לשם ביום שלישי. היום הוא הגיע לאימון ונפרד מהשחקנים ואנשי הצוות. במשחק הקרוב נגד נתניה ייעדרו גם מרקו ינקוביץ' ומוחמד קליל טראורה המוצהבים. דן איינבינדר שנפגע באירוע שקדם לפנדל, נפגע בקרסול וייבדק. בן ביטון שמתח את השריר צפוי להיעדר, וגם שי אליאס עם כאבי הגב בספק.

במחזור הבא תשחק הפועל תל אביב מול מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully