וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מכבי תל אביב מארחת את ראשון לציון לקרב קצוות

עודכן לאחרונה: 5.3.2022 / 14:10

המחזור ה-19 בליגת העל: האלופה תקווה להתקרב לראשות הטבלה כשתארח את ראשון לציון האחרונה (21:00). הפועל אילת תצפין 474 קילומטרים לכפר בלום למשחק חוץ נגד גליל עליון (18:00)

משחקי המחזור ה-19 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון). מכבי תל אביב תקווה להתקרב לראשות הטבלה כשתארח את נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון (56:86 למכבי תל אביב בראשון לציון בסיבוב הראשון). הפועל אילת תצפין לכפר בלום למשחק חוץ נגד הפועל גליל עליון (87:94 לאילת בביתה בסיבוב הראשון).

שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו עם אנג'לו קלויארו, ג'ון דיברתולומאו, סקוטי ווילבקין. דני מרון
יחזרו לחגוג נגד ראשון? שחקני מכבי תל אבבי/דני מרון

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון (21:00)

הנתונים: 37 פעמים אירחה מכבי תל אביב את מכבי ראשון לציון בליגה הסדירה, הכתומים ניצחו רק שלוש פעמים, כשהפעם האחרונה ביולי 2020. ארצ'י גודווין יהיה הזר העשירי העונה ששיחק במדים הכתומים, שיהפכו באופן רשמי לקבוצה הראשונה שמסיימת את מכסת הזרים שלה. מתוך 16 משחקי ליגה העונה, הזרים ששיחקו הכי מעט במדי מכבי, מבין אלה שנמצאים מפתיחת העונה, הם אנג'לו קלויארו וג'יימס נאנלי עם שבעה משחקים כל אחד. סקוטי ווילבקין וקינן אוואנס מובילים את הרשמי עם 14 משחקים כל אחד.

במרכז ההתמודדות: ארצ'י גודווין. הגארד האמריקאי יערוך את הבכורה במדי הקבוצה מעיר היין אחרי ששיחק עד לאחרונה בליגה האוקראינית.

בכמה מילים: אחרי הניצחון הדחוק נגד באסקוניה, וכשברקע המלחמה ברוסיה שמשפיעה על היורוליג ועשויה לשלוח אותה לפלייאוף, חוזרת מכבי תל אביב למשחק ביתי בליגה. במכבי רוצים לעבור את ראשון לציון במינימום תקלות לקראת המשחק נגד הכוכב האדום בהמשך השבוע. בקבוצה בחנו השבוע אפשרות למנות את צ'אבי פסקוואל, מאמנה של זניט סנט פטרסבורג, אך נכון לעכשיו מי שממשיך לעמוד על הקווים הוא אבי אבן. בראשון לציון צירפו את ארצ'י גודווין בניסיון להתחזק לקראת הישורת האחרונה של מאבקי ההישרדות. נתנאל ארצי החולה עשוי עדיין לשחק במשחק ביום ראשון. שתי הקבוצות יודיעו על הסגל לקראת ההתמודדות בשעות הערב.

שחקני הפועל אילת, רועי הובר, חואקין שוכמן, צוף בן משה. דני מרון
יחזרו את הדרך הארוכה מהגליל עם ניצחון? שחקני הפועל אילת/דני מרון

הפועל גליל עליון - הפועל אילת (18:00)

הנתונים: 474 קילומטרים מפרידים בין אולם בגין באילת, הדרומי בליגה, לאולם הספורט בכפר בלום, הצפוני ביותר בליגת העל. שמונה פעמים עשתה אילת את המסע לכפר בלום בעבר בליגת העל, וניצחה רק פעמיים, בשנת 1992, ובשנת 1998. 16 שחקנים שונים שיחקו העונה במדי הפועל אילת כשרק ארבעה שיחקו בכל המשחקים - בריון אלן, מירון רוינה, חואקין שוכמן וצוף בן משה.

במרכז ההתמודדות: גבי צ'צ'אשוילי. אחרי שהתלבש פעם אחת ולא שיחק ולו שניה אחת בחלון הנבחרת האחרון, ירצה הסנטר של גליל עליון להמשיך ולהוכיח שמקומו על הפרקט גם במדים הלאומיים.

בכמה מילים: מאז שהקורונה פרצה בכפר בלום, בתחילת חודש ינואר, לא הצליחה הקבוצה של ברק פלג לרשום ולו ניצחון ליגה אחד, כשהיא מאבדת את מקומה בצמרת וגם מקומה בין שש הראשונות נראה כעת ממש רחוק. בגליל יודעים שהם חייבים לעצור את הרצף השלילי עם ניצחון אחד, ועדיף כמה שיותר מוקדם. באילת התאכזבו מהיכולת בהפסד למכבי תל אביב לפני פגרת הנבחרת, מה שכנראה סגר עבורם את חלום הבית העליון. הדרומיים ירצו לשפר עמדות לקראת סיום העונה, כשניצחון יקפיץ אותם מעל גליל עליון בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully