וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת המשחק שפוצץ: אוהד נעצר, ויטסה צפויה לספוג הפסד טכני

עודכן לאחרונה: 5.3.2022 / 8:53

בהולנד עצרו אוהד שחשוד שזרק את הכוס שפגעה בשוער ספרטה מאדוקה אוקויה. מנכ"ל ויטסה זעם: "שירחיקו אותו מהמגרשים לכל החיים"

ויטסה של אלי דסה נגד ספרטה משחק פוצץ/ספורט1

התקופה הנהדרת של אלי דסה נעצרה אמש (שישי) במשחק של ויטסה נגד ספרטה רוטרדם. המגן, שבישל פעמיים בשני המשחקים האחרונים של קבוצתו, פתח בהרכב נגד קבוצת התחתית במשחק שעשויות להיות לו השלכות קשות עבור ויטסה. כזכור, במצב של 0:1 לקבוצה האורחת, אוהדי ויטסה השליכו חפצים, כאשר כוס פגעה בראשו של שוער ספרטה מאדוקה אוקויה. השוער הניגרי נשכב על הדשא אחרי שהיה מצוין וגם הציל פנדל במשחק הזה והשופט החליט להפסיק את המשחק למרות שהוא היה כבר בתוספת הזמן שלו.

מאדוקה אוקויה, שחקן ספרטה רוטרדם. ANP, GettyImages
יעלה לויטסה ביוקר? מאדוקה שוכב אחרי שספג כוס לראשו/GettyImages, ANP

הבוקר הודיעה ההתאחדות ההולנדית שישנם שלושה תרחישים למשחק הזה. 1. שהתוצאה תיחשב כתוצאת הסיום. 2. שהמשחק יחודש מאיפה שהופסק. 3. שהמשחק ייערך שוב מהתחלה (תסריט מועדף על ויטסה). בהולנד הודיעו שאוהד כבר נעצר בעקבות התקרית, אך לא ברור כרגע אם ויטסה תספוג עונש קולקטיבי בעקבות התקרית הזו.

פסקל ואן וייק, מנכ"ל ויטסה התייחס למה שקרה ואמר: "מישהו קפץ מעל הגדר. הכול היה מהיר מאוד. חבל שאנשים בודדים הורסים לכולם. מבחינתי שיתפסו אותו ויאסרו עליו כניסה לאצטדיון לכל החיים".

המשחק הזה היה קריטי מבחינת ספרטה, כאשר שלוש נקודות יעלו אותה מעל הקו האדום. ויטסה הגיעה למשחק הזה אחרי שני ניצחונות בליגה ובאירופה והיא נמצאת במאבק שוב על הכרטיס לליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully