וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבריה פיגרה עד הדקה ה-89, אך השלימה מהפך דרמטי וברחה בפסגה

בן לולו (89) ואלימלך (95) סידרו למוליכת ליגה א' צפון 1:2 דרמטי על כאוכב. המוליכה בדרום, ירמיהו חולון, נעצרה בהרצליה, אך כפר שלם הפסידה ופספסה הזדמנות לעקוף

ליגה א' צפון

מוליכת הטבלה, עירוני טבריה, ממשיכה בדרך הבטוחה לליגה הלאומית והפער שלה מהמקום השני עומד על 11 נקודות. הניצחון הרביעי ברציפות של המארחת הגיע לאחר דרמה גדולה מול הפועל כאוכב, שעלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-33 בזכות שער של סאמח סרחאן. עם זאת, המוליכה גילתה אופי רב והפכה ל-1:2 עם שערים של משה בן לולו (89) ואיילון אלימלך חמש דקות לתוך תוספת הזמן.

השנייה בטבלה, הפועל בועיינה, הרשימה עם 0:4 ביתי על הפועל איכסל ששקועה מתחת לקו האדום. את השערים כבשו מוחמד סולימאן (34), עודאי שלאעטה (48), וואהל סלאם (59) ורון פרץ (82). מי שגם כן רשמו ניצחון גדול הם צעירי כפר כנא, שהשתוו להפועל הרצליה במקום החמישי אחרי שהביסו אותה 0:5. סמיר פרהוד כיכב עם צמד (16 ו-71), מחמוד מנאע (24), מוהנד ריאן (69) ואופק מרום (77) הוסיפו.

תוצאות נוספות:

מכבי צור שלום קרית ביאליק - הפועל בני ערערה 1:3
הפועל בני זלפה - הפועל כפר כנא 1:2
הפועל באקה אל גרבייה - עירוני נשר 0:4
מ.ס. צעירי טייבה - מ.ס. רובי שפירא חיפה 0:5
מכבי עירוני טמרה - מ.ס. טירה 1:0

אופיר מזרחי, עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
טבריה בורחת בפסגה. מזרחי/מאור אלקסלסי

ליגה א' דרום

מוליכת הטבלה ירמיהו חולון מעדה עם 0:0 מול מכבי הרצליה, אך הפועל כפר שלם פספסה הזדמנות לעקוף אותה לאחר שנכנעה 2:1 לשמשון כפר קאסם. עילי קריספי העלה את כפר שלם ליתרון (30), אך אנס מחמיד (74) ואוהד אדלשטיין (88) הפכו ויצרו צמרת צפופה במיוחד. חולון מובילה עם 55 נקודות, כפר שלם ומכבי יפו עם 54 נקודות (ליפו משחק חסר), בעוד לכפר קאסם 53 נקודות.

בתוצאה מסקרנת נוספת, בית"ר נורדיה גברה 1:2 על מכבי שעריים. הירושלמים, שנמצאים מתחת לקו האדום, נקלעו לפיגור משער של אסף חקאק בדקה ה-65, אך יונתן כהן (78) השווה ויונתן אייזן השלים מהפך דרמטי בדקה ה-90 על חשבון השביעית בטבלה.

תוצאות נוספות:

הפועל בקעת הירדן - שמשון תל אביב 2:1
הפועל אזור - הפועל אשקלון 3:2
עירוני כסייפה - בני אילת 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully