וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זופר אבדיה עוזב את תפקיד המנהל המקצועי בבני הרצליה

4.3.2022 / 17:43

אחרי חצי עונה, ושבועיים בלבד אחרי הזכייה בגביע המדינה, עוזב אבדיה את התפקיד לאור חוסר שביעות רצון מההתנהלות בתקופה האחרונה. שוהה לצידו של בנו בוושינגטון ולא צפוי לחזור בו מההחלטה

רגב הוד שר את שיר הזכייה של בני הרצליה בגביע המדינה/צילום: אודי ציטיאט. עריכת וידאו: עמית שמחה

זופר אבדיה, מי שמוגדר בתור המנהל המקצועי של בני הרצליה, החליט לעזוב את תפקידו באופן מיידי ועדכן בכך את היו"ר אלדד אקוניס במהלך השבוע האחרון. ההחלטה של אבדיה נובעת מאי שביעות רצון שלו לדבריו בהתנהלות הקבוצה לאחר הזכייה בגביע המדינה, כשהרצליה מצרפת לאחרונה שני שחקנים זרים - די ג'יי קופר ואלכסנדר זצ'ביץ' הסרבי במקומם של קווינטון הוקר וש'מרקוס קנדי.

בעוד גורמים בהרצליה היו רוצים לראות את אבדיה כחלק מהמערכת, אבדיה נמצא כעת בכלל בוושינגטון לצידו של בנו דני, והוא לא אמור לחזור לישראל בתקופה הקרובה, כך שהעניין נראה סופי ומוחלט.

זופר אבדיה, המנהל המקצועי של בני הרצליה. מאור אלקסלסי
כבר נגמר? אבדיה/מאור אלקסלסי

מהרצליה נמסר: "את ההודעה שזופי רוצה לעזוב קראנו להפתענו מהתקשורת. זופי ביקש לצאת לחופשה פרטית במהלך פגרת הנבחרות וכיבדנו זאת. אחד משחקני הקבוצה ביקש לנסוע בפגרה ללידת בתו הבכורה, כשבת זוגו בדרך לחדר הלידה והנהלת הקבוצה ביחד עם המאמן החליטו לאשר את הדבר כפי שסוכם עם השחקן וסוכנו עוד בטרם הצטרף זופי למועדון ומתוך ההבנה שמדובר ברגע מרגש וחשוב בחייו של השחקן, ובעקבות זאת הקבוצה החליטה לתת אפשרות גם לשחקנים נוספים לצאת לחופשה קצרה, דבר שזופי לא אהב. בנוסף זופי ביקש שלא לערוך חגיגות לאחר הזכייה בזמן שהוא בארצות הברית, בעוד אנו ביקשנו שהוא יקדים את חזרתו ארצה שיוכל להשתתף אולם הוא לא היה מעוניין בכך ובמקום זאת שלח סרטון לארוע. אנו מעריכים את תפקידו אך מדובר באירוע גדול ומשמעותי למועדון שמעורבים בו גורמים רבים ואי אפשר היה לבטלו.

צר לנו שזופי בוחר לפעול כך, גם אם נושא מפריע לו יש דרך לדבר על הדברים ולא דרך התקשורת. אנחנו אוהבים ומעריכים את זופי, הוא הצטרף לקבוצה בקיץ ונתן לה צבע ועניין אבל דרך ההתנהלות הזאת פוגעת במועדון ולא נוכל לקבל זאת. עם חזרתו לארץ, נערוך עמו בירור ואם כפי שנכתב בתקשורת הוא אכן ירצה לעזוב את תפקידו נאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו והצוות המקצועי שהוביל את הקבוצה להצלחה ולזכיית הגביע השנה ימשיך להוביל אותה בהמשך השנה וגם בשנים הבאות".

אבדיה מונה הקיץ לתפקידו ולמרות הטייטל של מנהל מקצועי הוא לא היה זה שהחליט באופן בלעדי על החתמות שחקנים כשההחלטה נפלה בצוות שבין היו"ר אלדד אקוניס, המאמן אורן אהרוני ואבדיה. זופר היה זה שבעזרתו שכנעה בני הרצליה את אורן אהרוני להצטרף לעמדת המאמן, ובהרצליה זוקפים לו חלק נכבד בהצלחה ובזכייה האחרונה בגביע המדינה אחרי 27 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully