וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוליאל ניצח, ישראל איזנה ל-1:1 מול דרום אפריקה בגביע הדייויס

הישראלי הבכיר גבר 2:6, 3:6 על רולופסה והשווה את ההתמודדות אחרי שצוקרמן נכנע 6:4, 6:4 להאריס

מפגש גביע הדייויס בין נבחרת ישראל לדרום אפריקה יצא היום (שישי) לדרך באשדוד, ואחרי שני מפגשים, התוצאה עומדת על 1:1 לאחר שדניאל צוקרמן הפסיד ללויד האריס בעוד ישי עוליאל גבר על רואן רולופסה.

צוקרמן, שמדורג במקום ה-661 בעולם, החל עם יתרון 0:2 במערכה הראשונה אחרי שבירה מפתיעה, אך המדורג 34 בעולם הפך ל-2:4 עם שבירה משלו ובסופו של דבר ניצח במערכה 4:6 אחרי 43 דקות. הישראלי, שברגע האחרון הוקפץ כדי להחליף את עידן לשם נגד היריב הבכיר בין שתי הנבחרות, שבר במפתיע גם במערכה השנייה ועלה ל-1:3, אך מיד נשבר בעצמו בתום משחקון ארוך ומייגע. שבירה נוספת הספיקה להאריס, שניצח תוך 49 דקות 4:6 גם את המערכה השנייה בדרך לניצחון במשחק כולו.

דניאל צוקרמן, טניסאי ישראלי. לירון מולדובן
שבר פעמיים, אך זה לא הספיק. צוקרמן/לירון מולדובן
לויד האריס, טניסאי דרום אפריקאי. לירון מולדובן
משוכה גבוהה מדי. האריס/לירון מולדובן

לאחר מכן, המחבט הבכיר של ישראל, ישי עוליאל, הצליח לאזן את התוצאה עם ניצחון במפגש נגד רואן רולופסה. הישראלי, שנהנה מהתמיכה הביתית, נשבר במשחקון הראשון שלו, אך הגיב מיידית עם שבירה משלו. לאחר מכן עוליאל השתלט על המשחק ונעל את המערכה עם 2:6 תוך 46 דקות. שבירה אחת במערכה השנייה הספיקה לעוליאל כדי להכריע את ההתמודדות, עם 3:6 במערכה האחרונה תוך 47 דקות.

עוד בוואלה!

הטניסאי שהתגייס לצבא אוקראינה: "דג'וקוביץ' תמך בי, פדרר ונדאל בחרו לשתוק"

לכתבה המלאה
ישי עוליאל, טניסאי ישראלי. לירון מולדובן
השווה את התוצאה במפגש. עוליאל/לירון מולדובן

בשבת ייערך משחק הזוגות, בעוד בראשון ישובו למגרש באשדוד שחקני היחידים. המנצחת במפגש כולו תעלה להתמודדות על מקום בבית העליון, בעוד המפסידה תרד לבית 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully