וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: חולון והפועל חיפה רוצות להתקרב לבית העליון

4.3.2022 / 15:40

המחזור ה-19 בליגת העל (20:00): אחרי פגרת הנבחרת נחושים בחולון להבטיח את מקומם בין שש הראשונות במשחק שיפתח סדרה צפופה במיוחד של משחקים. דלטון ייעדר. הפועל חיפה רוצה לנקום על ההפסד בגביע

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

ליגת העל בכדורסל תחזור מחר (שבת, 20:00) לפעילות אחרי פגרת הגביע עם פתיחת המחזור ה-19 במשחק בו תארח הפועל חולון את הפועל חיפה. הסגולים מגיעים למשחק מהמקום הרביעי עם תשעה ניצחונות מ-15 משחקים, והאדומים מקום אחד מתחתיהם עם תשעה ניצחונות מ-16 משחקים.

שחקן הפועל חולון טיירוס מגי. מאור אלקסלסי
חולון תייצר מומנטום? מגי/מאור אלקסלסי

הנתונים: מאזן כל הזמנים בין הקבוצות במסגרת העונה הרגילה עומד על שוויון 34:34, כאשר 69% מהמפגשים הוכרעו לטובת המארחת, כולל כל חמשת המשחקים בשנתיים האחרונות. לפני חודש וחצי הקבוצות נפגשו בהיכל טוטו במסגרת רבע גמר גביע המדינה וחולון חזרה מפיגור של 17 נקודות לניצחון 79:85 בתום שתי הארכות. ההבדל במשחק היה מעבר לקשת: הסגולים קלעו 13 שלשות ב-36%, בעוד האדומים נעצרו על 7 שלשות ב-21%. חולון עומדת על מאזן 1:6 העונה בבית בליגה, חיפה על מאזן 6:2 בלבד בחוץ.

במרכז ההתמודדות: טיירוס מגי. אחרי שכבר הצטיין במשחק הראשון שלו בליגה בגן נר ירצה הגארד להמשיך את המומנטום של חולון שרוצה להתקרב לצמרת.

בכמה מילים: הסגולים התאוששו מההדחה בחצי גמר גביע המדינה עוד לפני היציאה לפגרת הנבחרת עם הניצחון על גלבוע/גליל ויודעים שעוד ניצחון ביתי יחתום כמעט סופי את מקומם בין שש הראשונות בתום העונה הסדירה. המשחק פותח רצף של עשרה משחקים ב-27 ימים עבור חולון, שלא תרשום להתמודדות את היידן דלטון שעדיין מתאושש מפציעה. בהפועל חיפה קרובים כמו חולון לבית העליון אחרי ניצחון גדול על בני הרצליה ערב הפגרה. האדומים זוכרים את ההפסד הטראומתי ברבע גמר הגביע ונחושים לנקום ולעקוף את חולון בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully