וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני צ'לסי "נדהמו מההודעה של אברמוביץ'", טוכל מודה: "יש חוסר ודאות"

שחקני הבלוז מתקשים לשים בצד את סערת המכירה של המועדון. בינתיים אברמוביץ' דוחה הצעות ומבהיר: תג המחיר לפחות 4 מיליארד יורו

תקציר: לוטון - צ'לסי 3:2/ספורט1

שחקני צ'לסי "נדהמו" מההודעה של רומן אברמוביץ' על כוונתו למכור את המועדון - כך מדווחים היום (שישי) באנגליה. לפי הדיווחים, השחקנים הבכירים במועדון בראשות אנגולו קאנטה פנו להנהלה בדרישה לקבל תשובות על עתיד המועדון, שנמצא כעת תחת עננה של חוסר ודאות.

במועדון מנסים להרגיע את הרוחות, וההנהלה אף שלחה מייל בתפוצה רחבה לכל עובדי המועדון בבקשה "להמשיך להתרכז במטרות שלנו העונה, כדי לזכות בתארים".

תומאס טוכל מאמן צ'לסי עם הבעלים רומן אברמוביץ'. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
"אין הרבה בעלים כאלה". טוכל עם אברמוביץ'/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

יחד עם זאת, גם תומאס טוכל הודה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול ברנלי (שבת, 17:00, ספורט2) שהמצב רחוק מלהיות אידיאלי, ושהתחושות משונות גם בקרב השחקנים.

"כמובן שיש חוסר ודאות כרגע. כולנו מרגישים משהו שונה באוויר", אמר המאמן. "מצד שני, אנחנו צריכים להתמקד במה שאנחנו הכי אוהבים לעשות, וזה כדורגל. לא צריך לדאוג יותר מדי, כי מדובר בעניינים שאין לנו שום שליטה עליהם. אנחנו מנסים ליצור פה אווירה בטוחה ורגועה לכולם".

טוכל נפרד בעצב מאברמוביץ', שלדבריו היה "בעלים מיוחד במינו". "מעטים הבעלים בכדורגל העולמי ששומרים על תשוקה במשך כל כך הרבה שנים. אכפת לו מכל דבר שקורה בקבוצה, וזה נדיר. אני שמח שזכינו איתו בתארים, זו מעין סגירת מעגל".

אברמוביץ' ממשיך לחפש את הרוכש הנכון עבור המועדון. לפי דיווחים באנגליה, הוא כבר סירב לכמה הצעות לרכוש את צ'לסי תמורת 3 מיליארד דולר, ולא יסתפק בפחות מ-4 מיליארד. באנגליה עדיין מתעקשים שהבעלים המקורב לפוטין נחוש למכור את הקבוצה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully