וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב "המאסטרו" רוצה להחזיר את החוב, קומפאני: "עדיין יש לו את זה"

מחמאות לישראלי אחרי הבישולים שסחפו את אנדרלכט לגמר: "מלך הגביע של בלגיה". עכשיו הוא נזכר בגמר 2015 בו כיכב כשחקן ברוז'

תקציר ה-1:3 של אנדרלכט על אופן בחצי גמר הגביע (שני בישולים לרפאלוב)/ספורט1

ליאור רפאלוב ממשיך להטביע את חותמו בכדורגל הבלגי. אחרי שבישל אמש (חמישי) פעמיים ב-1:3 של אנדרלכט על אופן, הוא יופיע בגמר הגביע הבלגי בפעם הרביעית בקריירה ויקווה להניף את התואר בפעם השלישית. רפאלוב שכבש צמד במשחק הראשון מול אופן, נכנס לכושר מצוין בדיוק ברגע האמת של העונה. בסך הכל, הוא עומד על 17 שערים ו-6 בישולים ב-35 הופעות העונה.

"מספר הבישולים שלו היה אמור להיות גבוה יותר, אבל החבר'ה לא הכניסו את הכדורים לרשת", אמר מאמן אנדרלכט וינסנט קומפאני בסיום, והחמיא לישראלי בן ה-35: "הוא שחקן חשוב מאוד על המגרש ומחוצה לו. יש לו את האיכויות כדי להיות שחקן הכרעה, במיוחד בימים שהוא משלב את היכולת האישית שלו עם עבודה קשה, כמו היום. כשהוא נראה ככה, הוא שחקן סופר-משפיע. למרות הגיל שלו, עדיין יש לו את זה".

ליאור רפאלוב שחקן אנדרלכט. Joris Verwijst/BSR Agency, GettyImages
בשיאו, בדיוק בזמן הנכון. רפאלוב אתמול/GettyImages, Joris Verwijst/BSR Agency

גם בתקשורת הבלגית היללו את רפאלוב, כינו את "המאסטרו" ו"מלך הגביע", ומודים ש"למרות שהוא נושק לגיל 36, ברור שהוא עדיין בכושר מצוין".

רפאלוב, שהוחלף בדקה ה-76 אתמול כשהעלייה כבר הייתה מובטחת, יתמודד בגמר נגד גנט ב-17 באפריל וינסה להצעיד את אנדרלכט לזכייה ראשונה אחרי 14 שנים. "יש לי חוב לאוהדי אנדרלכט, ואני מקווה להחזיר אותו", אמר רפאלוב בחיוך, כשנזכר בגמר 2015 בו כיכב עם שער ובישול לזכות קלאב ברוז' מול אנדרלכט. "אני מקווה מאוד לזכות בגביע הפעם השלישית, כי זכייה בגביע הייתה אחת המטרות שלו בתחילת העונה. הגמר עומד להיות חגיגה של הכדורגל הבלגי".

רפאלוב מסביר את ההתעלויות החוזרות שלו במשחקים חשובים: "אני פשוט נהנה מהלחץ, אוהב להגיע לרגעים המכריעים של העונה. כנראה שהיום זה היה המשחק הכי חשוב שלנו עד כה העונה, ואני מאושר שעזרתי לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully