וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הזוג של פוטין: "זה הפרק הכי מביש בתולדות הספורט העולמי"

המתעמלת האגדית אלינה קבייבה במתקפה בעקבות נידוי רוסיה: "אתם משפילים את ספורטאינו ואת הסמלים הלאומיים. כולכם צבועים, כשרוסיה מגנה על דונבאס ולוגאנסק מהנאצים, פתאום אתם מתעוררים"

בווידאו: מפגש בין נציגי אוקראינה לרוסיה בבלארוס/צילום: רויטרס

המתעמלת האגדית אלינה קבייבה, שידועה היום יותר כבת הזוג "הסודית" של ולדימיר פוטין מאשר בקריירה המפוארת שלה, יוצאת למתקפה חזיתית. במוקד: הנידוי של רוסיה מעוד ועוד תחרויות ספורט.

קבייבה אמרה אתמול בזעם: "לדעתי אנחנו עדים לפרק הכי מביש בתולדות הספורט העולמי. במשך שנים ארוכות, איגודים והתאחדויות התנהגו כלפי רוסיה בחוסר ספורטיביות, אבל היום הכול כבר גלוי לעין. כשמאות אלפי אזרחים מתו ביוגוסלביה, עיראק, לוב וסוריה, הפקידים לא הביעו דאגה. אבל כשרוסיה מגנה על דונבאס ולוגאנסק מהנאצים, פתאום הם מתעוררים".

קבייבה שגדלה כמוסלמית והתנצרה לפני כ-20 שנה, הוסיפה: "אתם עובדים קשה כדי להשפיל ספורטאים רוסים, כדי לפגוע בסמלים הלאומיים שלנו, בדגל ובהמנון ואנחנו עדיין מנצחים. הוכחנו שוב ושוב שאנחנו מצליחים בזכות הרמה של הספורטאים שלנו, ולא בזכות סמים וחומרים אסורים. הסם שלכם הוא צביעות. אם היו בדיקות צביעות כמו בדיקות לחומרים אסורים, כולכם הייתם מושעים מניהול הספורט".

אלינה קבייבה (ימין), ילנה איסינבאייבה באולימפיאדת החורף 2014. John Berry, GettyImages
קבייבה מימין באולימפיאדת החורף בסוצ'י ב-2014/GettyImages, John Berry

קבייבה בת ה-38, שצעירה מפוטין ב-31 שנה, זכתה במדליית זהב בקרב רב בהתעמלות אמנותית באולימפיאדת אתונה 2004 ובשלל מדליות באליפויות העולם ואליפויות אירופה. היא קיבלה את עיטור ההצטיינות למען המולדת של רוסיה ובסוף הקריירה היא אפילו השתתפה בגרנד פרי חולון.

אחרי שפרשה, קבייבה פצחה בקריירה פוליטית ובאפריל 2008 דווח באחד מכלי התקשורת ברוסיה שולדימיר פוטין התגרש בחשאי מאשתו והתחתן איתה (הנשיא הרוסי הודיע פומבית על גירושיו מאשתו הראשונה רק ב-2013). בשנים האחרונות דווח שנולדו לפוטין וקבייבה שלושה ילדים, אבל לא ניתן לכך אישור רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully