וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה עלתה לגמר גביע המלך, סוסיאדד עלתה למקום השישי בליגה

העטלפים נהנו משער של גדש בגומלין בחצי הגמר (43), ועלו בתום 1:2 על בילבאו בסיכום הכללי. סוסיאדד ניצחה 0:2 את מאיורקה

תקציר: ולנסיה - אתלטיק בילבאו 0:1/ספורט1

ולנסיה היא העולה הראשונה לגמר גביע המלך בספרד לעונת 2021/22 לאחר שגברה הערב (רביעי) 0:1 על אתלטיק בילבאו במשחק הגומלין בחצי הגמר. העטלפים השלימו 1:2 לאחר 1:1 במשחק הראשון שנערך באצטדיונם של הבאסקים ויחכו בגמר למנצחת במפגש חצי הגמר השני בין בטיס לבין ראיו וייקאנו. גונסאלו גדש כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-43, כאשר האורחת לא הייתה מספיק מדויקת ולא הצליחה להשיג שער שוויון שישלח את המשחק להארכה.

מאמן בילבאו מרסליניו ערך את כל חמשת חילופיו האפשריים, אך לא הצליח למצוא את הנוסחה שתגרום להתקפה של קבוצתו לשחק בצורה שוטפת יותר. בעיטה אחת בודדת למסגרת הייתה לבילבאו לאורך כל המשחק, והבאסקים סופרים כבש שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות מבלי לכבוש שער במהלך אותו רצף.

שחקן ולנסיה גונסאלו גדש עם עומאר אלדרטה. Aitor Alcalde, GettyImages
ולנסיה בגמר. גדש חוגג/GettyImages, Aitor Alcalde
שחקן ריאל סוסיאדד דוד סילבה. Rafa Babot, GettyImages
כבש שער בכורה העונה, וסוסיאדד עלתה למקום השישי. סילבה/GettyImages, Rafa Babot

* במשחק השלמה מהמחזור ה-21 שנערך הערב במסגרת הליגה הספרדית ניצחה ריאל סוסיאדד בחוץ 0:2 את מאיורקה. הבאסקים סופרים כבר שני ניצחונות ברציפות ועלו על חשבון ויאריאל למקום השישי המוליך לאירופה בסיום העונה. מבחינת המארחת מדובר בהפסד שלישי ברציפות בליגה ושני ברציפות באצטדיונה הביתי, והפער של הקבוצה מהמקום ה-16 בלה-ליגה מהקו האדום נותר על חמש נקודות בלבד.

דויד סילבה כבש את שער הראשון העונה והעלה את האורחת ליתרון בדקה ה-35 כשהוא נהנה מבישול של מיקל מרינו. מבשל השער הראשון התכבד בכיבוש השער השני בדקה ה-62 והוציא את הרוח מהמפרשים של מאיורקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully