וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר: קווין דוראנט צפוי לשחק מול מיאמי בליל חמישי

אחרי כמעט חודשיים שלא שיחק בגלל פציעה, כוכב ברוקלין צפוי לחזור מול מוליכת המזרח. גם הבכורה של בן סימונס מתקרבת

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

התגעגעתם אליו? אז הוא חוזר. קווין דוראנט, אולי הכוכב הכי גדול ב-NBA, החלים לגמרי מהפציעה שלו ועל פי הדיווחים בארה"ב הוא צפוי לחזור לשחק כבר בליל חמישי במשחק המסקרן שמצפה לברוקלין נגד מיאמי מוליכת המזרח.

דוראנט, שמושבת מאז ה-15.1 ולא שיחק כמעט חודשיים, נפצע כאשר ברוקלין הייתה במקום הראשון במזרח וכעת היא רק שמינית במזרח בלעדיו עם מאזן עלוב של 16:5 וכמובן גם בלי ג'יימס הארדן, שהועבר בטרייד לפילדלפיה.

לפני הפציעה שלו, דוראנט היה מועמד בולט לתואר ה-MVP עם ממוצעים של 29.3 נקודות למשחק, 7.4 ריבאונדים ו-5.8 אסיסטים. כזכור, דוראנט עבר גם פציעות קשות בגולדן סטייט והיה פצוע כשהוא הגיע לברוקלין. כעת, בנטס מקווים שקיירי אירווינג סרבן החיסונים יוכל לשחק גם במשחק הבית ושבן סימונס יחזור בקרוב מהפציעה שלו בגב, מה שיחזיר את ברוקלין להיות הקבוצה האימתנית שכולם ציפו שתהיה.

קווין דוראנט, ברוקלין נטס. GettyImages
התגעגעתם? דוראנט/GettyImages

* מי שתצטרך להסתדר בלי הכוכב הגדול בתקופה הקרובה היא פיניקס. מוליכת המערב, שאיבדה כבר את כריס פול לפציעה, תצטרך להסתדר גם בלי מלך הסלים שלה דווין בוקר, שנכנס לפרוטוקול קורונה ולא ברור מתי יחזור.

* עוד כוכב גדול ב-NBA שצפוי לחזור לשחק סוף סוף הוא זאיון וויליאמסון. הסנטר האימתני, שנבחר ראשון בדראפט של 2019, חזר לאימונים מלאים לאחרונה ועל פי הדיווחים בארה"ב חזרתו קרובה מתמיד. זאיון לא שיחק מתחילת העונה וחזרה שלו תיתן בוסט גדול לניו אורלינס, שהשתפרה מאוד מאז הטרייד ששלח אליה את סי ג'יי מקולום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully