וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייפציג טיילה בדרך לחצי גמר הגביע, המבורג עלתה בדו קרב פנדלים

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 0:33

אנקונקו הבקיע צמד ב-0:4 בהאנובר, הקרב על טהרת ליגת המשנה מול קרלסרוהה נכנס להארכה עקב שער בתוספת הזמן והוכרע מהנקודה הלבנה. ניצחון דרמטי לבוכום

תקציר מרבע גמר הגביע הגרמני: לייפציג - האנובר 0:4/ספורט1

אחרי שאוניון ברלין הפכה אמש (שלישי) לראשונה שמבטיחה את מקומה בין ארבע האחרונות, הערב מתקיימים שלושה משחקים נוספים ברבע גמר הגביע הגרמני. ר.ב. לייפציג העפילה, המבורג הצטרפה אחרי דרמה מול קרסלרוהה בקרב על טהרת ליגת המשנה. פרייבורג הצטרפה אליהן אחרי 1:2 דרמטי במיוחד על בוכום.

כריסטופר אנקונקו, שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
לא מפסיק לכבוש. אנקונקו/רויטרס

האנובר - ר.ב. לייפציג 4:0

אחרי שבאיירן מינכן ודורטמונד הודחו מהגביע, השוורים למועמדים המובילים ללכת עד הסוף, והיום הם עמדו בלחץ מול היריבה מהבונדסליגה 2, ליגת המשנה. כריסטופר אנקונקו, שהבקיע את השער היחיד במשחק נגד בוכום במחזור הליגה האחרון, המשיך בכושר הנפלא שלו והשלים צמד מהיר עם שערים בדקות ה-17 וה-22. אנדרה סילבה בישל לקונרד לאיימר את השער השלישי בדקה ה-67, וכעבור שש דקות הוסיף שער וחתם את החגיגה של קבוצתו של דומניקו טדסקו. עבור האורחת מדובר בהמשך ישיר לכושר ההתקפי הנהדר שלה, עם 14 שערי זכות בארבעת המשחקים האחרונים.

עוד בוואלה!

אוניון ברלין חזרה מפיגור ל-1:2 מול סט. פאולי ועלתה לחצי גמר הגביע

לכתבה המלאה
שחקני המבורג חוגגים. Joern Pollex, GettyImages
השוו בתוספת הזמן, ניצחו בפנדלים. שחקני המבורג חוגגים/GettyImages, Joern Pollex

המבורג - קרלסרוהה 2:2 (2:3 בפנדלים)

שתי הקבוצות נאבקו על הזכות להיות הנציגה היחידה של ליגת המשנה בחצי הגמר, והקרב הוכרע לאחר דרמה גדולה. האורחת כבר השיגה יתרון כפול בזכות שערים של פיליפ הייסה (40) ופיליפ הופמן (50), ושתי דקות לאחר השער השני רוברט גלאצל צימק עם נגיחה. כריסטופר קובאלד השאיר את קרלסרוהה בעשרה שחקנים לאחר שהורחק בדקה ה-71, ודקה בתוך תוספת הזמן גלאצל השלים צמד דרמטי וכפה הארכה. ב-30 הדקות הנוספות לא הושגה הכרעה, ודו קרב הפנדלים החל טוב דווקא עבור האורחת. קרסלרוהה דייקה בשתי הבעיטות הראשונות שלה, המבורג החמיצה את הבעיטה הראשונה שלה, אך לאחר מכן הגיעו שלוש החטאות רצופות של האורחת, אותן ניצלה המארחת עם שלוש בעיטות מדויקות כדי לנצח 2:3 ולהבטיח את המקום בחצי הגמר.

בוכום - פרייבורג 2:1

איזו דרמה באצטדיונה של בוכום, שבמשחק הבית הקודם שלה הדהימה את באיירן מינכן בגביע אך הפעם הודחה אחרי שספגה שער מרונאלד סלאי ההונגרי בדקה ה-120. נילס פטרסן העלה את פרייבורג ל-0:1, אבל סבסטיאן פולטר השווה (64). המשחק נכנס להארכ שבה סלאי כאמור הכריע את המשחק עם שער דרמטי ומיד לאחר מכן גם הוחלף כדי למשוך זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully