וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה בלי טניס? מאמנו של פדרר: "לא רואה אותו משחק בווימבלדון"

השוויצרי שנותח בברכו ולא שיחק מאז יולי עלול להחמיץ את הגרנד סלאם. סטחובסקי האוקראיני: "הוא ונדאל שתקו, דג'וקוביץ' שלח הודעת תמיכה"

חלפו כבר שמונה חודשים מאז שרוג'ר פדרר עלה על מגרשי הטניס בפעם האחרונה, ונדמה שההמתנה לחזרתו רחוקה מלהסתיים. השוויצרי, ששיחק לאחרונה ביולי והפסיד ברבע גמר ווימבלדון להוברט הורקאץ', עלול להשלים עונת טניס שלמה בלי לשחק אחרי שמאמנו סברין לוטי התראיין במולדתו ואמר: "במצב הנוכחי, אני לא רואה אותו משחק בווימבלדון. אני לא אומר שזה בלתי אפשרי, אך קשה לי לדמיין את זה כרגע"

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
הפעם האחרונה בה שיחק. פדרר בווימבלדון/רויטרס

פדרר הוותיק, שיחגוג יום הולדת 41 בקיץ הקרוב, נותח בברכו הימנית באוגוסט (אחרי שנותח בברך הזו פעמיים ב-2020) ועדיין לא שב לאימונים סדירים. הטניסאי שזכה שמונה פעמים בווימבלדון, יותר מבכל גרנד סלאם אחר, הציב כיעד את חודשי אפריל ומאי לחזרה לאימונים אינטנסיביים ואישר בינתיים את השתתפותו בטורניר אחד בלבד- טורניר לייבר שיתקיים בלונדון בחודש ספטמבר, בו מתמודדת קבוצת טניסאים מאירופה מול קבוצת "שאר העולם".

סרגיי סטחובסקי, טניסאי עבר אוקראיני. Graham Denholm, GettyImages
התגייס לצבא האוקראיני. סטחובסקי/GettyImages, Graham Denholm

במקביל, שמו של פדרר עלה גם בנושא אחר, הקשור למלחמה במזרח אירופה בין רוסיה לאוקראינה. טניסאי העבר האוקראיני סרגיי סטחובסקי, שאף הפתיע את פדרר בסיבוב השני בווימבלדון 2013, התגייס לצבא למרות חוסר ניסיונו וסיפר ל"לה סטאמפה" על היחס של בכירי הטניסאים לסיטואציה: "נובאק דג'וקוביץ' שלח לי הודעת תמיכה, אפילו דיברנו מעט. ניסיתי ליצור קשר עם רפאל נדאל ורוג'ר פדרר ולצערי הם בחרו לשמור על שתיקה בנושא. אני מבין אותם, זו לא המלחמה שלהם. יש לנו תמיכה מדמויות בכירות, הדבר החשוב הוא שזה יימשך. אחרת, אחרי שוולדימיר פוטין יסיים עם אוקראינה, הוא יתחיל להפציץ את אירופה"

סטחובסקי, שהודיע על פרישה בינואר האחרון אחרי הפסד בסיבוב הראשון של אליפות אוסטרליה, הוסיף: "גיוס לצבא אוקראינה הוא לא חובה, אך אני מוכן לעשות הכל כדי להגן על המדינה שלי ולמנוע ניצחון מהרוסים. אם זה אומר שכדי להגן על עצמי אצטרך להשתמש בנשק ולירות במישהו, אעשה זאת. הטלת סנקציות זו גישה נכונה, אבל לפוטין לא אכפת. הוא ירה טיל על כיכר בחרקוב, במקום בו לא היו חיילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully