וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורא ענבר נבחר לשמש כיו"ר איגוד השופטים

תא"ל במיל. ענבר יחליף את רונית תירוש: "בכוונתי להפשיל שרוולים, ללמוד היטב את המשימות והאתגרים ולהכיר את השותפים והשותפות למלאכה כדי להיות מוכן לתפקיד החשוב"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על הפועל נוף הגליל/ספורט1

גיורא ענבר נבחר לשמש כיו"ר החדש של איגוד השופטים במקום רונית תירוש. הוועדה למינוי יו"ר האיגוד הורכבה מיו"ר ההתאחדות אורן חסון, נשיא בית הדין העליון השופט (בדימ') אמנון סטרשנוב, השופטת (בדימ') נורית אחיטוב וחבר הנהלת ההתאחדות משה גולדשטיין. היא בחרה פה אחד בתא"ל במיל. ענבר.

ענבר אמר: "אני מודה על האמון בי ועל והזכות לעמוד בראש איגוד השופטים, שנמצא בחזית העשייה המקצועית לשיפור רמת הכדורגל ובלב התרומה הערכית לקידום שיח מכבד ומיגור האלימות במגרשים. בכוונתי להפשיל שרוולים, ללמוד היטב את המשימות והאתגרים ולהכיר את השותפים והשותפות למלאכה כדי להיות מוכן לתפקיד החשוב".

גיורא ענבר. יחצ,
גיורא ענבר/יחצ

יו"ר ההתאחדות, אורן חסון: "פגשנו מועמדים ומועמדות ראויים, מצטיינים ומעל לכל בעלי רצון עז לתרום לאיגוד השופטים ולכדורגל שלנו. אני מודה לגברת רונית תירוש על עשייה ברוכה ומאחל הצלחה לגיורא ענבר, שמגיע עם רקורד מרשים כלוחם ומפקד, איש עסקים ופעיל חברתי שתמיד שואף להוביל, לתקן ולהבטיח לכולנו מציאות טובה יותר בתפקיד מרכזי וחשוב שאין בצדו שכר אלא רק עשייה לטובת הכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully