וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי: "מבחינת כדורגל נטו, אני לא נופל ממסי ורונאלדו"

החלוץ הסורר מצהיר: "פספסתי הזדמנויות להגיע לרמה שלהם, אבל אין לי מה לקנא. אם הייתי נשאר בסיטי, הייתי זוכה בכדור הזהב"

תקציר: פיטרבורו - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

מריו באלוטלי ייזכר תמיד כילד הרע של הכדורגל העולמי, אבל גם בגיל 31, עם קריירה מדשדשת שהביאה אותו לדמירספור מהליגה הטורקית, הוא עדיין משוכנע: יכולתי להיות ברמה של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו.

בריאיון ל"אתלטיק", טען החלוץ הסורר: "פספסתי כמה הזדמנויות להגיע לרמה הזאת, של כמה מהשחקנים הטובים בהיסטוריה. אבל אני עדיין בטוח ב-100 אחוז שמבחינת איכות, מבחינת כדורגל נטו, אני לא נופל ממסי ורונאלדו. אני בערך ברמה שלהם, אבל לא ניצלתי את ההזדמנות שהיו לי. זה יכול לקרות לכל אחד".

לדבריו של באלוטלי, "אף אחד לא יכול להשוות את עצמו עכשיו להישגים של שניהם. הם זכו בכדור הזהב כל כך הרבה פעמים, ואף אחד לא מתקרב לזה. אבל אם מדברים רק על כדורגל, אין לי מה לקנא בהם".

מריו באלוטלי שחקן מונצה. Jonathan Moscrop, GettyImages
פספוס היסטורי? לפחות אחד מאמין שכן. באלוטלי/GettyImages, Jonathan Moscrop

באלוטלי מודה ממרחק השנים שהטעות הגדולה ביותר שעשה הייתה לעזוב את מנצ'סטר סיטי בשנת 2013. "זאת בהחלט הייתה שגיאה ענקית. אחרי שעזבתי הייתה לי שנה וחצי טובה מאוד במילאן, אבל אחר כך התחילו הבעיות. ממרום שנותיי, אני מבין שלא הייתי צריך לעזוב. ראיתי איך סיטי משתפרת במשך כל השנים האלה. היא הלכה והתקדמה, ואני הלכתי אחורה. אני מתחרט על זה, כי יכולתי להפוך לסמל כמו סרחיו אגוארו. אם בזמנו הייתי חזק מנטלית כמו שאני עכשיו, כנראה שהייתי זוכה לפחות פעם אחת בכדור הזהב. אני משוכנע בזה".

באלוטלי בן ה-31 נדד בשנים האחרונות מקבוצה לקבוצה, והמשיך להסתבך בעבירות משמעת לרוב. מאז שעזב את סיטי ב-2013 הוא החליף לא פחות משבעה מועדונים: מילאן, ליברפול, ניס, מארסיי, ברשיה, מונצה וכעת דמירספור, בה הוא עומד על מאזן של 10 שערי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully