וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה "קיבל מכה קטנה", וצפוי להיות כשיר למשחק הבא של וושינגטון

מאמן הוויזארדס אישר שהפציעה שספג הישראלי קלה. במשחקים הבאים הוא רוצה לראות אותו יוזם: "הוא יודע לקרוא היטב את המשחק"

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

בוושינגטון מעריכים: הפציעה של דני אבדיה קלה, והוא צפוי לחזור לכשירות מלאה למשחק הבא של הקבוצה מול אטלנטה בלילה שבין שישי לשבת. הפורוורד הישראלי נחבל בשריר הארבע ראשי במהלך הניצחון 113:116 הלילה על דטרויט, ולא שיחק במחצית השנייה.

הפציעה נגרמה מהתנגשות עם ג'רמי גרנט מהפיסטונס, ואחריה אבדיה המשיך לשחק, עד שביקש לרדת לקבל טיפול בחדר ההלבשה ברבע השני. הוא אף נראה מדווש על האופניים במחצית השנייה, בתקווה שיוכל לחזור לשחק ברבע האחרון, אבל זה לא קרה.

כך או כך, לדבריו של מאמן הוויזארדס ווס אנסלד ג'וניור, "אבדיה קיבל מכה קטנה, ולא היה יכול לחזור לשחק". לדבריו, "העדפנו לא להסתבך ולסכן אותו", אבל הוא הסכים שהפציעה לא נראית חמורה בכלל.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Scott Taetsch, GettyImages
יחזור במהירות. אבדיה/GettyImages, Scott Taetsch

הוויזארדס נהנו שוב ממשחק טוב של קייל קוזמה שסיים עם 21 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, וקיבלו גם הופעת בכורה מחודשת מתומאש סטוראנסקי, שחזר לקדנציה שנייה בקבוצה. הגארד הצ'כי סיפק 4 נקודות ב-14 דקות, ונראה שאנסלד ג'וניור בונה עליו לתפקיד התקפי דומה לזה שייעד לאבדיה.

"תומאש מוסיף לנו אפשרויות בהתקפה. כמו דני, כמו קוזמה, הוא אחד שאם תריץ פיק אנד רול עבורו, אתה יכול להיות בטוח שהוא יקרא נכון את המשחק ויקבל את ההחלטה הנכונה. אני רוצה לראות את שלושתם לוקחים על עצמם יותר בהתקפה, כי בסגל הנוכחי חסרים לנו שחקנים יוצרים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully