וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו קרוב להאריך בשנתיים את חוזהו בהפועל תל אביב

2.3.2022 / 8:47

המאמן צפוי להישאר במועדון עד לסוף עונת 2023/24, הפרטים העקרוניים כבר סוכמו בפגישה בין ההנהלה לסוכנו. במועדון מעוניינים להשאיר את טוקוטו, בראון ויאנג

החגיגות של בני הרצליה אחרי הזכייה בגביע המדינה/צילום ועריכה: לילך וייס

דני פרנקו קרוב להארכת חוזהו בהפועל תל אביב עד לתום עונת 2023/24. האדומים נפגשו עם אבי זילברמן, סוכנו של פרנקו, ושני הצדדים הביעו נכונות להמשך ההתקשרות, כשגם הפרטים העקרוניים כבר סוכמו וכעת יורדים לפרטים קטנים יותר על מנת לסגור את ההסכם.

פרנקו חזר להפועל במהלך העונה שעברה ועזר לה להישאר בליגה, כשהעונה האדומים מוצאים את עצמם בחלק העליון של הטבלה, אך עדיין לא הבטיחו את מקומם בבית העליון בתום העונה הסדירה. הפועל הגיעה לאחרונה גם לגמר גביע המדינה, שם הפסידה לבני הרצליה, אך במועדון מרוצים מההתקדמות שעשו במהלך העונה ולכן החליטו להמשיך עם המאמן.

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
פערים קטנים. פרנקו/ברני ארדוב

בנוסף בהפועל סימנו לעצמם למטרה להאריך עוד לפני סיום העונה את חוזיהם של שלושת הזרים המובילים של הקבוצה - ג'יי פי טוקוטו, ג'יימס יאנג וג'ייקובן בראון, כשהשלושה עשויים להתנות חוזה שכזה לכניסה למפעל אירופי כזה או אחר.

המשחק הקרוב של הפועל ייערך ביום שני הקרוב בשעה 18:30 נגד עירוני נס ציונה, לאחר שנדחה מיום שבת בשל קיום משחק הכדורגל של הפועל תל אביב נגד הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully