וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון גברה 113:116 על דטרויט, דני אבדיה נפצע ברבע הראשון

הישראלי קלע שתי נקודות ב-9 דקות לפני שנחבל בשריר הארבע ראשי בעקבות התנגשות עם ג'רמי גרנט, וראה את חבריו חוזרים לנצח. קוזמה שוב הצטיין, הייז החטיא על הבאזר

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

דני אבדיה קיווה לנצל את 24 המשחקים שנותרו לוושינגטון אחרי פגרת האולסטאר כדי לצבור יותר דקות וביטחון, אבל לפחות בינתיים התוכניות משתבשות. אחרי משחק פחות טוב מול קליבלנד אותו סיים ללא נקודות, הפורוורד הישראלי נחל הלילה (בין שלישי לרביעי) אכזבה נוספת, כשנפצע במהלך הניצחון הביתי 113:115 של הוויזארדס על דטרויט.

אבדיה הספיק לשחק 9 דקות ולרשום שתי נקודות (0 מ-2 מהשדה כולל 0 מ-1 מהשלוש, 2:2 מהעונשין), להוריד 4 ריבאונדים ולחלק שני אסיסטים לפני שהברכיים שלו התנגשו עם שחקן הפיסטונס ג'רמי גרנט בניסיון חדירה שלוש דקות לסיום הרבע הראשון. הוא אמנם ניסה להילחם בכאבים ונשאר על הפרקט, אבל באמצע הרבע השני סימן לספסל שהוא לא יכול להמשיך, וגם הניסיונות להכשיר אותו להמשך המשחק לא צלחו.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן דטרויט פיסטונס סאדיק ביי. Scott Taetsch, GettyImages
היה אקטיבי עד הפציעה. אבדיה מול סאדיק ביי/GettyImages, Scott Taetsch

בלעדיו, התאוששו הוויזארדס משני הפסדים רצופים ושיפרו את מאזנם ל-33 הפסדים לעומת 28 ניצחונות, כשהם רושמים ניצחון ביתי 14 ברציפות על הפיסטונס, שירדו למאזן 47:15. החבורה של ווס אנסלד ג'וניור כבר הובילה ביתרון דו ספרתי בפתיחת הרבע האחרון, אבל כמעט שמטה את ההובלה בשניות הסיום. למזלה, קיליאן הייז החטיא על הבאזר שלשה שיכולה הייתה לכפות הארכה.

קייל קוזמה שוב היה המצטיין בשורות וושינגטון עם 21 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, תומאס בריאנט (16) וקנטביוס קולדוול פופ (15) סייעו, ובצד השני נקודות האור היו ג'רמי גרנט עם 26 וקייד קנינגהאם עם 20, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קריסטאפס פורזינגיס מעודד את שחקני וושינגטון וויזארדס רוי האצ'ימורה, קורי קיספרט. רויטרס
הוויזארדס ממשיכים לחכות לו. פורזינגיס/רויטרס

הוויזארדס יחזרו לפרקט במשחק ביתי מול אטלנטה בלילה שבין שישי לשבת, ואבדיה יקווה לחזור לכשירות עד אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully