וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: רמת השרון ניצחה 27:35 את הפועל ראשון לציון

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 23:23

א.ס. רמת השרון חזרה אל הפסגה עם ניצחון מרשים. כדורעף: מכבי תל אביב והפועל עירוני קרית אתא ניצחו

אחרי ניצחונות החוץ של האלופה מכבי ראשל"צ ומחזיקת גביע המדינה הפועל אשדוד (שייפגשו ביניהן בחצי הגמר) אמש בחולון (33:26) ובקרית מוצקין (33:29), בהתאמה, א.ס רמה"ש שבה הלילה אל המקום הראשון אחרי שגברה על הפועל ראשון לציון 27:35 (רמת השרון מובילה בנקודה על פני אשדוד השנייה ובשתיים על פני מכבי ראשון לציון השלישית. עבור הפועל ראשון לציון זה היה ההפסד השביעי העונה והיא עלולה לסיים במקום החמישי - ללא יתרון ביתיות בסדרת רבע הגמר הצפויה מול חולון). היריבה של רמה"ש, בני הרצליה, רשמה ניצחון 37:41 על הפועל קרית אונו - שתיים שצפויות להבטיח רשמית ההעפלה לפלייאוף מהבית התחתון, אולי עוד בסוף השבוע (יתקיימו משחקי השלמה בבית התחתון).

הדרמה בבית התחתון - אחרי הניצחון אמש של א.כ נס ציונה - 28:30 בבאר שבע, הערב הקבוצה מבירת הנגב נפרדת באופן רשמי מליגת העל - בעקבות ניצחון החוץ של הפועל חבל אילות בדימונה 29:28. נ"צ ואילות עם 14 נקודות כ"א מעל הקו האדום, דימונה מתחתיו עם 11 נק'. ב"ש כאמור עם שתיים בלבד.

מרקו צ'ורצ'יץ' שחקן א.ס. רמת השרון. דליה נבעה, רמת השרון, אתר רשמי
צ'ורצ'יץ' ורמת השרון במקום הראשון/אתר רשמי, דליה נבעה, רמת השרון

בית עליון

א.ס רמת השרון גברה 27:35 על הפועל ראשון לציון. אחרי מחצית ראשונה צמודה, היא הציגה מחצית שנייה תכליתית ושבה אל המקום הראשון. הפועל ראשון לציון איבדה הזדמנות לצמק את הפיגור מחולון לנקודה. קבוצתו של עידן מימון הודיעה אמש על צירופו של המקשר המונטנגרי נמניה דיורסקוביץ' (22, 1.90 מ'), בעל עבר בנבחרות הצעירות בארצו, שיחליף את סטפן איליץ' שעבר במהלך הפגרה לאשדוד. הערב הוא סיים ללא שערים. טל הרשקוביץ הוביל את מבקיעי רמה"ש עם 6 שערים, איבן מושיץ' עם 5, מרקו צ'ורצ'יץ', עמית מוטולה ודניאל צרפתי 4 כ"א. בהפועל - ערן צרפתי 5, נדב כהן ועוז חממי 4 כ"א.

בית תחתון

מכבי דימונה נכנעה בביתה להפועל חבל אילות 29:28. העולה החדשה מהערבה עשתה הערב צעד משמעותי לעבר ההישארות, ומלבד העובדה שפתחה יתרון של 3 נקודות על פני דימונה שמתחת לקו האדום - גם ביחס הישיר מולה - במקרה של שיוויון נקודות בסיום הבית התחתון - היא תשרוד בזכות ניצחון שלישי עליה העונה - ושני בהפרש של שער (במפגש הקודם אילות ניצחה 25:26). מצבה של דימונה מסתבך גם בעקבות הניצחון אמש של נס ציונה בבאר שבע. נראה שרק שני ניצחונות על באר שבע השכנה בשני המשחקים הבאים (אחד מהם השלמה) - יכולים לאושש את המצב של דימונה. קסם עמיאל, מלך שערי ליגת ווינר, הוסיף עוד 7 שערים למאזנו הערב בשורות אילות. גל כספי תרם 6, נועם ניב חייט ואיגור רדוייביץ' 5 כ"א היו מהמבקיעים הבולטים בקבוצה מהערבה.

בני הרצליה - הפועל קרית אונו 37:41

הרצליה אולי לא בשיאה לפני חצי גמר גביע המדינה, אבל היא מתאוששת מההפסד הצורב בנס ציונה. היא משיגה הערב ניצחון שמבטיח לה כמעט סופית את המקום בפליאוף. קרית אונו עשויה להבטיח אותו בסוף השבוע, הגם שהיא רושמת הלילה הפסד שני ברציפות (למרות 14 שערים שכבש טאריק קאסומוביץ').

ליגת העל בכדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
מחזור מרתק/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

גם בכדורעף נערכו הערב שני משחקים בבית העליון ושניים בבית התחתון.

בית עליון

מכבי תל אביב - הפועל כפר סבא 0:3

מכבי תל אביב נראית נהדר לקראת משחק רבע הגמר גביע המדינה מול הפועל גליל מטה אשר/עכו ביום שבת הקרוב. כפר סבא שהפגינה משחק טוב היום נראית מוכנה לקראת המשחק שלה ברבע גמר גביע המדינה בו תפגוש את מכבי מוסינזון הוד השרון ביום שישי.

הפועל עירוני קרית אתא - מכבי מוסינזון הוד השרון 0:3

משחק נהדר הערב בקריית אתא כאשר הפועל המקומית מנצחת את המשחק לאחר משחק שקול, במיוחד בשתי המערכות הראשונות. בעקבות הניצחון קריית אתא מדלגת מעל הוד השרון בטבלה אבל להוד השרון יש עוד משחק אחרון חסר מול הפועל כפר סבא, נקודה אחת במשחק תספיק לה כדי לחזור למקום החמישי בבית העליון כאשר במצב מסוים, אם תנצח היא יכולה גם להגיע למקום הרביעי.
בקריית אתא הצטיינו: לישצ'נסקס עם 16 נקודות וזומטי עם 12 נקודות
בהוד השרון הצטיינו: גוז עם 13 נקודות וטבקון עם 12 נקודות

בית תחתון

הפועל ירושלים - הפועל המעפיל/עמק חפר/ מנשה 2:3

אחד המשחקים המותחים של השנה התקיים הערב בירושלים, במשך כמעט שעתיים שיחקו שתי הקבוצות היום בערב במשחק הפכפך שדומה היה שהולך לכיוון המעפיל אחרי המערכה השלישית בה ניצחה, אבל ירושלים התאוששה וניצחה את הרביעית. המערכה החמישית הייתה צמודה מאוד כאשר ממצב של 4:4, ירושלים עושה 3 נקודות רצופות ושומרת על היתרון הקטן עד לניצחון במערכה ובמשחק כולו. בעקבות הניצחון ירושלים עולה למקום השני המוביל לפלייאוף אבל למעפיל יש עוד משחק חסר מול הפועל רחובות - נקודה שם תבטיח את ההשתתפות של הקבוצה בפלייאוף על חשבון ירושלים.
בהפועל ירושלים הצטיינו: ג'רויס עם 23 נקודות וסיקוקו עם 21 נקודות. במעפיל הצטיינו: חבר עם 21 נקודות והילמן עם 19 נקודות.

ק.ק תל אביב - נבחרת האקדמיה 3:0

נבחרת האקדמיה עם ניצחון רביעי העונה, ק.ק לפני המחזור האחרון עדיין ללא ניצחון העונה. בנבחרת האקדמיה הצטיין שחקן האמצע ליאור קופילוביץ שנמצא בכיתה ט' בלבד. מוליכי הנקודות, בנבחרת האקדמיה: רורה עם 17 נקודות וליברמן עם 16 נקודות. בק.ק תל אביב: עוזיאל עם 7 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully