וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארון שרי ישוב להרכב מכבי חיפה מול נוף הגליל, עלי מוחמד יסופסל

שחקן ההתקפה יפתח לאחר שנח בגביע מול הפועל חדרה ויתפוס את מקומו של עומר אצילי הפצוע מול קבוצת התחתית של שי ברדה (15:00, ספורט4). הקשר ימתין על הספסל, שון גולדברג ובוגדאן פלאניץ' יחזרו ל-11 כמו גם השוער ג'וש כהן. אוגו ייעדר אצל האורחת, ולבלום יחליפו

מחזור 25הסתיים05/03/2022
מכבי חיפה
  • דוד (45)
1:1
  • (84) חליחל
הפועל נוף הגליל
תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

מכבי חיפה

האלופה השלימה את ההכנות למשחק מול הפועל נוף הגליל כאשר לפי התרגולים עושה רושם שצ'ארון שרי יפתח בעמדת הכנף במקומו של עומר אצילי שנפצע בדרבי החיפאי במחזור האחרון. באמצע הקישור עושה רושם שעלי מוחמד יפתח על הספסל וחוסה רודריגס יפתח בהרכב .שון גולדברג ובוגדאן פלאניץ' יחזרו להרכב כמו גם ג'וש כהן. בחיפה יערכו הפנינג למשפחות כאשר שלושים אלף אוהדים יגיעו למשחק. "אסור שכל ההפנינג ירדים אותנו", אמר שחקן בקבוצה. "נגיע מוכנים כדי להשיג את שלוש הנקודות" .

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יחזור להרכב הירוקים לאחר שנח בגביע. שרי/מאור אלקסלסי

הפועל נוף הגליל

הפועל נוף הגליל, שנמצאת מתחת לקו האדום ונלחמת על חייה, מגיעה למשחק חוץ קשה מול המוליכה מכבי חיפה. המאמן שי ברדה ניסה בימים האחרונים לאושש את שחקניו אחרי ההפסד הביתי 3:1 למכבי תל אביב ומחר הוא יחסר את ג'ון אוגו, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא יהיה בסגל. הבםל הבריזלאי גוטיירי טומלין ישוב למרכז ההגנה במקום דולב אזולאי, כאשר איתן ולבלום יפתח במקום אוגו הפצוע בקישור האחורי. טימו מוזי, שלא נכלל בסגל במשחק הקודם, יעמוד הפעם לרשות המאמן.

"הולכים לשחק נגד הקבוצה הכי טובה בארץ", אמר המאמן ברדה לקראת המשחק. "אני מרוכז בעבודה ובדרך שלי. יש כאן קבוצה שמצד אחד חסרת ניסיון בליגת העל. יש כאן לא מעט שחקנים שחוזרים מפציעה, או לא שיחקו כדורגל המון זמן, כמו מאבוקה, בלילתי, אוגו וגוטי. אנחנו מתמודדים עם זה, אסור לבוא עם תירוצים, אנחנו צריכים לבוא ולקחת נקודות ולא משנה מול מי משחקים. אני לא מכיר את המושג 'לשמש תפאורה', אנחנו נצטרך להיות מרוכזים בעבודה שלנו".

על המפתחות המקצועיים להתמודדות מול הירוקים: "זה פחות רלוונטי איך אנחנו עובדים במהלך השבוע, זה יותר תלוי בגישה שלנו למשחק עצמו. מול מכבי תל אביב התעוררנו רק בדקה ה-20 וזה היה מאוחר מדי, כי כבר היה 0:2. אנחנו משחקים כעת שלושה משחקים מול מועדונים עם עוצמות, אבל זה חלק מהעניין של להיות בליגת העל. אנחנו צריכים להביא תוצאות ומטריד אותי שלא לקחנו נקודות בשני המשחקים האחרונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טריוויה

* כל שבעת המפגשים בין הקבוצות בליגת העל וגם רבע גמר הגביע ב-2012, הסתיימו בניצחונות של מכבי חיפה.

* הפרש השערים לזכות מכבי חיפה בארבעת המפגשים האחרונים עומד על 0:16. השער האחרון של הפועל נוף הגליל (אז כמובן נצרת עילית) היה של אקס הירוקים אלירן אלקיים בהפסד 2:1 באוקטובר 2005.

* הניצחון היחיד של נצרת עילית היה במפגש הראשון בין הקבוצות בליגה הארצית - 2:3 ביתי בספטמבר 1979.

* מכבי חיפה מצאה את הרשת בכל 23 משחקי הליגה האחרונים שלה. הפעם היחידה שלא כבשה הייתה במחזור הפתיחה - 0:0 מול הפועל חדרה.

* הפועל נוף הגליל ניצחה במשחק החוץ הראשון שלה העונה (1:3 בנתניה) ומאז לא עשתה את זה שוב ב-11 ניסיונות (שבעה הפסדים וארבע תוצאות תיקו).

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: חיפה
קהל: 29115

משחקי המחזור ה-25:

שבת, 15:00: מכבי חיפה - הפועל נוף הגליל (ספורט4)
שבת, 17:30: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 18:00: בני סכנין - הפועל חדרה
שבת, 19:50: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט3)

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה
ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט1)

שני, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully